mIkAeL tÄäLlÄ mIkAeL tÄäLlÄ
Olio Olio
Ei saatana Ei saatana
markku korjaa markku korjaa
Paha Putin Paha Putin
Cacodemon Cacodemon
Sipilä Sipilä
Lätty lätisee Lätty lätisee
Persut Persut
Uusi Britannian pääministeri Uusi Britannian pääministeri
Poika hei Poika hei
kotitekosta kotitekosta
feminismi suomessa feminismi suomessa
Playcard HORROR PC peli arvostelu Playcard HORROR PC peli arvostelu
Fiksu koiruus Fiksu koiruus
Pallihiki Pallihiki
Mielipiteeni sipilästä tällä hetkellä Mielipiteeni sipilästä tällä hetkellä
Vähän lipsahti Vähän lipsahti
Loppuu metkuilu. Loppuu metkuilu.
Tän biitin nimi on... Tän biitin nimi on...
Joku muukin näköjään katsoi aamun uutiset Joku muukin näköjään katsoi aamun uutiset
Nyt kaikki metsään ? Nyt kaikki metsään ?
hiirenloukku hiirenloukku
Onnen kräkipiippu Onnen kräkipiippu
 367 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 21.04.2026 13:17:30
[ + 1 | ]

reddit ei tykkää enää japanista

[87580] [HGYJVt_XIAA6dUs.jpg] [0.14 MB] [739x1009] [] []
HGYJVt_XIAA6dUs.jpg

twitter

(175)  · 

reddit

(33)  · 

japani

(221)  · 

rasismi

(147)  · 

ebin

(116)  · 

based

(7)
21.04.2026 14:32:46
#750289 [+3] Piilota Suosittele

"they are trying to relate to westerners in such an undignified way"

Täytyy kyllä sanoa, ettei japsien rasismiin tarvitse mitenkään länsimaita sotkea.
Niillä on kyllä yllin kyllin näyttöjä asiasta ihan omasta takaa...

21.04.2026 17:54:17
#750301 [+3] Piilota Suosittele

Minä aloin pitämään nipponeista entistäkin enemmän. hieno maa ja hienoja ihmisiä.. saavat animensakin nyt anteeksi.

22.04.2026 01:43:19
#750378 [+1] Piilota Suosittele

Ei varmaan tuokaan neekeri ollu koskaan hoksannu lukea vähän historiaa, että mistä japsien rasismi johtuu. Ennen tokan maailmansodan alkamista japsit kurmotti kiinalaisia oikein urakalla. Pitivät niitä niin alhaisina, että ei kannattanut edes tuhlata ammusta vaan hakkasivat kivillä paskaks tai vaihtoehtosesti käyttivät pistinharjoituksissa maalitauluina elävältä. Neekeri kun tuossa keksii vinkua eurooppalaisista niin Mengelelle ois tullu paha olo siitä mitä japsien yksikkö Unit 731 teki.

https://en.wikipedia.org/wiki/Unit_731

[ 5 viestiä | ]