Qxir - Aimo Koivunen Qxir - Aimo Koivunen
Yle propagandaa taas 10. Yle propagandaa taas 10.
Persuja kaikkialla. Persuja kaikkialla.
suomalaiset poliisit suomalaiset poliisit
Parempaa sakemannien sotamatskua kuin Sonjalta Parempaa sakemannien sotamatskua kuin Sonjalta
Kirjaston Kirjallisuus Kerho Kirjaston Kirjallisuus Kerho
Debate Debate
Nenäpäivä Nenäpäivä
Katti katteilee Katti katteilee
Yle propagandaa taas 13. Yle propagandaa taas 13.
Neekeri neekeri neekeri neekeri ja moka Neekeri neekeri neekeri neekeri ja moka
Kyllä lessujen naiset on vanhempia ku muslimien naiset Kyllä lessujen naiset on vanhempia ku muslimien naiset
Brandish 3: Spirit of Balcan (PC-98) - Desert Brandish 3: Spirit of Balcan (PC-98) - Desert
Kolmannessa persoonassa itsestään puhuva 🤣 Kolmannessa persoonassa itsestään puhuva 🤣
hakaristi hakaristi
mannet ninjailee mannet ninjailee
N-sana, luolastolaisen reaktio N-sana, luolastolaisen reaktio
Ruoka avun saalis Ruoka avun saalis
ihana nainen ihana nainen
tarinoita pettämisestä tarinoita pettämisestä
Sdp ja toverit. Sdp ja toverit.
millane päivä luolastos tänää? millane päivä luolastos tänää?
Natsien paluuta ei voi kukaan estää Natsien paluuta ei voi kukaan estää
Oletko luuseri? Oletko luuseri?
 367 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 21.04.2026 13:17:30
[ + 1 | ]

reddit ei tykkää enää japanista

[87580] [HGYJVt_XIAA6dUs.jpg] [0.14 MB] [739x1009] [] []
HGYJVt_XIAA6dUs.jpg

twitter

(175)  · 

reddit

(33)  · 

japani

(221)  · 

rasismi

(147)  · 

ebin

(116)  · 

based

(7)
21.04.2026 14:32:46
#750289 [+3] Piilota Suosittele

"they are trying to relate to westerners in such an undignified way"

Täytyy kyllä sanoa, ettei japsien rasismiin tarvitse mitenkään länsimaita sotkea.
Niillä on kyllä yllin kyllin näyttöjä asiasta ihan omasta takaa...

21.04.2026 17:54:17
#750301 [+3] Piilota Suosittele

Minä aloin pitämään nipponeista entistäkin enemmän. hieno maa ja hienoja ihmisiä.. saavat animensakin nyt anteeksi.

22.04.2026 01:43:19
#750378 [+1] Piilota Suosittele

Ei varmaan tuokaan neekeri ollu koskaan hoksannu lukea vähän historiaa, että mistä japsien rasismi johtuu. Ennen tokan maailmansodan alkamista japsit kurmotti kiinalaisia oikein urakalla. Pitivät niitä niin alhaisina, että ei kannattanut edes tuhlata ammusta vaan hakkasivat kivillä paskaks tai vaihtoehtosesti käyttivät pistinharjoituksissa maalitauluina elävältä. Neekeri kun tuossa keksii vinkua eurooppalaisista niin Mengelelle ois tullu paha olo siitä mitä japsien yksikkö Unit 731 teki.

https://en.wikipedia.org/wiki/Unit_731

[ 5 viestiä | ]