ota närästykseen ota närästykseen
Oikea meininki Oikea meininki
logistiikka logistiikka
päivähoito suosii lapsettomia päivähoito suosii lapsettomia
Kadonneen... Kadonneen...
Biden.. Biden..
Meanwhile in India Meanwhile in India
pokemon kortit pokemon kortit
Toad Toad
Venäjän Jeesus ei koputa. Se tulee ovesta läpi. Venäjän Jeesus ei koputa. Se tulee ovesta läpi.
spärde pandemic spärde pandemic
kylmä ja kuuma kylmä ja kuuma
Luottamus kohillaan Luottamus kohillaan
Luolastossakin saatat kokea homojen kiihkeän vastaiskun Luolastossakin saatat kokea homojen kiihkeän vastaiskun
Juutalaiset imee pikkupoikien pippeleitä Juutalaiset imee pikkupoikien pippeleitä
lihan syönti lihan syönti
pohjaanpalo pohjaanpalo
Pekan koronapassi Pekan koronapassi
NordStream3 NordStream3
Kattokaa ny miten Saksa on kasvanu sadassa vuodessa Kattokaa ny miten Saksa on kasvanu sadassa vuodessa
Loppuu se ulina ja vinkuminen tai alkaa rytisee.. Loppuu se ulina ja vinkuminen tai alkaa rytisee..
Huono muisti. Huono muisti.
Haha. Nelson Mandelaki sai banaanin. \o Sieg Heil Haha. Nelson Mandelaki sai banaanin. \o Sieg Heil
Vanhan koneen aarteita 1 Vanhan koneen aarteita 1
 375 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.98 MB, 1 tiedosto, 20.04.2026 21:48:03
[ + 0 | ]

ahmed asentaa

[87556] [15189facf9c5a023-h264-low_res.mp4] [1.98 MB] [268x480] [69.89s] [] []

neekeri

(1397)  · 

raketinheitin

 · 

toyota

(23)
20.04.2026 22:35:59 | 22:40:43
#750189 [+-] Piilota Suosittele

Veikkaisin hindin, eli ryssien/neukkujen helikopterin alle sijoitettavaa rakettikasetti jota nyt nähdään tekniikan maailman custom käytössä jossain päin afrikkaa ?

Tosta kun zoomaa rakettikasettiin


@Frensesia autovisa
@kessu rakettivisa

20.04.2026 22:38:40 | 22:40:19
#750190 [+-] Piilota Suosittele

Mistä helevetistä ne on saanu rakettipodin, josta ammutaan omia ilotulitteisiin verrattavia
raketteja sytkää perseelle periaatteella ?

Edit: Naku kerkes ensin, kun aikailin kommentin kanssa.

21.04.2026 05:22:45
#750233 [+-] Piilota Suosittele

>>750189 Aluksi olisin vetäny tuhannen neekerin varmuudella Toyota Hiluxia mutta ku video ainaski kännise silmää näyttää RHD vehkeeltä nii se vois olla myös avolava lantikka.

[ 5 viestiä | ]