elder lean elder lean
Kursk Kursk
Kamut? Kamut?
Titfuck Titfuck
Valupertin krapula Valupertin krapula
Ajanmukainen puhetyyli Ajanmukainen puhetyyli
Murakka lehti Murakka lehti
Hyvä koira Hyvä koira
Ihania naisia Ihania naisia
Murakka hälytys Murakka hälytys
Ric flashing cock Ric flashing cock
vesiputous vesiputous
Suklaata Suklaata
ei ei
Ystävykset Ystävykset
Suomalainen nainen Suomalainen nainen
Saatana on kuollut Saatana on kuollut
Hempeilyä Hempeilyä
Milf Milf
arkkiviholliset arkkiviholliset
Gilf Gilf
Radioaktiivinen kissa Radioaktiivinen kissa
Lumileopardi Lumileopardi
Ric flashing cock Ric flashing cock
 282 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.7 MB, 1 tiedosto, 08.04.2026 06:51:02
[ + 0 | ]

Hapsi teki laulun pihvistä ja musta

[87257] [tiedosto.mpg] [2.7 MB] []

hapsi

(209)  · 

mr pihvi

(6)  · 

digimummo

(43)  · 

paskaa

(159)  · 

suno ai

(5)  · 

luolasto

(149)
08.04.2026 20:09:27 | 20:12:41
#747736 [+-] Piilota Suosittele

>>747596
Se on just näin ku
>>747642
sen sano.

Mutta joo, sehän on just tommosta geneeristä punkkipaskaa niin kaikkihan se kuulostaa samalle. Sitte ku Suno AI:lla vääntää näitä niin tottakai se ottaa inspiraatiota kaikista niistä sampleista mitä sille on annettu. Sama juttu ku vedät jotakin norjalaista oksennusmurinametallia niin ei niitä erota kukaan toisistaan. Sama juttu poppimusan kans. Ennen sentään saatto äänestä erottaa vaikka Britneyn ja Christinan, mutta nykyään kaikki kuulostaa aivan loputtomasti samalle.

Ite asiassa nykymusa on semmosta, että kaikki vetää vaan yhtä ja samaa paskaa menemään eikä ketään tunnu kiinnostavan. Ennen sentään oli vaikka Rollarit tai King Diamond jotka veti omaa settiään. Toisesta tuli sitten mainstreamia jonka jälkeen kaikki alko kuulostaan samalle. Kai se on jotakin jutkujen laskutoimituksia, että ku tehään tarpeeks monta poikapändiä niin väki vaan kuuntelee ja ostaa levyjä vaikka kukaan ei erota niitä toisistaan.

Niin.. tästäpä tulikin mieleen se Catalinan poikabändi. Tossa stoori silleen lyhkäsesti vähän oiottuna :D



>>747596
ps. Ettet sä nyt sekottais vähän ku tähän?

[ 3 viestiä | ]