Arttu kertoo sähköautoilusta Arttu kertoo sähköautoilusta
Hyvä yleisö: Iiris Flinkkilän Twitter Hyvä yleisö: Iiris Flinkkilän Twitter
Ihana nainen Ihana nainen
Semmosia ne homppelit on Semmosia ne homppelit on
lamaha lamaha
vaalit vaalit
Ihana nainen Ihana nainen
Muumi Guy Muumi Guy
BLM BLM
german german
Pari juttua päivän aiheesta Pari juttua päivän aiheesta
Tohtori mehiläiset palaa jälleen Tohtori mehiläiset palaa jälleen
Persu Persu
se olikin 850 euroa kuussa se olikin 850 euroa kuussa
aamupala aamupala
#kapitalistitkuriin #kapitalistitkuriin
Rasismin vastustelijat 🤣 Rasismin vastustelijat 🤣
Duunaripuolue Duunaripuolue
Vassaridemari Vassaridemari
Se on ku ei kerrasta opi Se on ku ei kerrasta opi
R-99 Story R-99 Story
Jouni kaas Jouni kaas
Sellaista elämä on osa 2 Sellaista elämä on osa 2
Mustalaismusiikkia Mustalaismusiikkia
 400 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto, 07.04.2026 17:00:13
[ + 2 - | ]

😂

[87251] [tiedosto.png] [0.32 MB] [720x1612] [] []
tiedosto.png

huoli

 · 

hullusta

07.04.2026 17:58:35
#747433 [+4] Piilota Suosittele

vasemmiston ja vihreät vois lakkauttaa aivan turhanpäiväisinä puolueina.. sdp ajaa samat asiat ja yhtä huonosti.

07.04.2026 18:05:32
#747436 [+5] Piilota Suosittele

>>747433 Yhistää kyllä hyvin molempien huonotpuolet.
Valmiina ajamaan valtion ja yksityiset konkkaan viherhömpötyksellä ja jakamaan nekin velkarahat
kaikille muille paitsi rehellisesti vähäosaiselle kantasuomalaiselle.

07.04.2026 20:51:10
#747496 [+-] Piilota Suosittele

>>747483 Ei sitä turhaan ole tosiaan jaettu sitä ei kiellä kukaan.
Eiköhän pointtina ollutkin, että nykyinen tekee säästökuuria edellisen jäljiltä.

Ongelmana se, että edelleen pitäisi tehdä vitusti lisää leikkauksia, mutta kenelläkään
ei ole selkärankaa tehdä sitä, koska saattaisi yhteys omaan hillotolppaan katketa.

07.04.2026 22:18:54
#747540 [+2] Piilota Suosittele

>>747526 mikä on oikea paikka? noh maahanmuuttajien tuet ja elätys, mutta mikä muu.. niin että siitä oikeasti saataisiin satojen miljoonien säästöjä? se ei ole helppo rasti.. minun mielestäni hallitus on leikannut kaikesta... liian vähän! >:)

07.04.2026 22:30:44
#747544 [+2] Piilota Suosittele

>>747540 Jotenkin tunne, että porukka ei tajua sitä, että kuinka lujaa pitäs viellä
leikata että päästäs edes lähelle tarvittavaa tasoa tuloissa ja menoissa.
Sdp ja vasurit tarjoaa nykyisten leikkausten kylkeen viellä kivoja veronkorotuksia, jotka
siirtyvät juurikin vähempiosaisten iloksi, koska nousseet kulut siirretään aina tuotteeseen.

07.04.2026 22:34:47 | 22:34:58
#747548 [+2] Piilota Suosittele

>>747542 No justhan tuostakin älähdeltiin, että järjestöjen rahotuksiin
ei saa kajota, koska hillotolpat.

Tuolla on senverran iso ongelma, jota ei varmaan saadakkaan ratkaistua suomalaisten toimesta, koska
kukaan ei halua vapaaehtoisesti luopua ilmaisesta rahasta. Että se siitä suomalaisten korruptiovapaudesta...

08.04.2026 16:02:31
#747635 [+-] Piilota Suosittele

Minja näyttää niin kauniilta, mutta pään sisällä on jotain niin rumaa.

Tietysti panisin, sen jälkeen kertoisin puoluekantani.

[ 16 viestiä | ]