Anteron salainen muki on paljastettu Anteron salainen muki on paljastettu
Kuka haluaa jakaa Markille tietoja? Kuka haluaa jakaa Markille tietoja?
Mustalaismusiikkia Mustalaismusiikkia
xdxd xdxd
Laura ja Antti Laura ja Antti
Demarit ja kokkarit Demarit ja kokkarit
saana sorvaa jussia saana sorvaa jussia
99 words for coons 99 words for coons
Meänmaan itsenäisyys Meänmaan itsenäisyys
gg gg
hyvännäköset housut hyvännäköset housut
Amazon Go Amazon Go
Hyvin meni Hyvin meni
Muutama kuva 3. Muutama kuva 3.
greeber greeber
Eu propagandaa Eu propagandaa
Sanakirjan otoksia.. Sanakirjan otoksia..
Iltapala Iltapala
Vasemmiston parempaa vihapuhetta. Vasemmiston parempaa vihapuhetta.
Aamustondis Aamustondis
PS4 peli PS4 peli
Taekajuomoo Taekajuomoo
huomio neekeri tappoi neekereitä nummelass huomio neekeri tappoi neekereitä nummelass
Töihin Töihin
 337 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.78 MB, 1 tiedosto, 04.04.2026 12:54:53
[ + 4 - | ]

lahjotakko

[87192] [dd16315d50fdb160-h264-sd.mp4] [3.78 MB] [720x822] [66.53s] [] []

south park

(24)  · 

lahjoitus

(7)  · 

nälkäiset

 · 

lapset

(71)  · 

hyväntekeväisyys

04.04.2026 15:05:54
#746771 [+2] Piilota Suosittele

Häh?
Ainoa häiritsevä pakotus on keskustan ulkolaiset kerjäläis mannet, "Anna eyroo", "Osta iso numeroo", "Minulla ei raha ruokaan, mennään automaatille ja nostetaan sinu raha".

04.04.2026 17:08:26
#746794 [+1] Piilota Suosittele

>>746771 Olipa eräässä kaupungin prismassa punasen ristin kerääjä.
Kaikille käytävällä kulkijoille toi lipasta naamaan kiinni ja huuteli anna raha
anna euro näläkäne lapsi jne.

Ei varmaan tarvi avata tarkemmin, että minkälainen tyyppi ja pigmentin sävy...

04.04.2026 17:38:59
#746801 [+2] Piilota Suosittele

>>746794
Ei.
Ei tarvitse, täällä nuo samat torakat pyörii.

Kiinnostaisi tietää kuinka näitä punaisenristin ulkomaisia kerääjiä opastetaan, missä saa kerätä, kuinka ihmisiä ei saa seurata, kerääminen suureen ääneen mölyämällä on ei toivottavaa jne, vai onko ne kaikki vaan varastanut tai tilannut ne keräyslippaat & liivit jostain temusta?

04.04.2026 18:48:33
#746833 [+-] Piilota Suosittele

Mitä se auttaa antaa rahaa nälkää näkeville, kun ne rahat menevät niiden maiden upporikkaiden johtajien taskuun.

04.04.2026 21:53:23
#746906 [+1] Piilota Suosittele

>>746801 Loppupelissä kukaan meistä ei tiedä, että oliko oikeasti spr:rän asialla,
vaiko just hommannu näköset kamppeet, joilla kerätä rahaa ihmisiltä.

Tai vaikka oliski hommissa, niin minun on vaikea uskoa, että sieltä lippaasta
ei vähintään yritetä ravistella itelle vähän juomarahoja.

04.04.2026 22:05:59
#746912 [+2] Piilota Suosittele

>>746906
Sama vika täälläkin.
Ei tiedä oliko se itä-euroopan kerääjä oikealla asialla, ainakin käytös ja keräys tyyli oli sellainen johon ostoskeskuksen vartijat puuttuivat ja ohjasivat ulko-oville.
Habitus puolestaan oli sellainen että lippaaseen päätyneet rahat, päätyvät kyseisen mamman taskuun viimeistään "työvuoron" päätteeksi.

04.04.2026 22:23:33
#746919 [+-] Piilota Suosittele

>>746912 Kuopiossa yks unicefin lähettiläs otti ensin asialliseen smaltalkkiin, josta en nyt
heti kehannu kieltäytyä, mutta melko nopeasti se kehitty siihen, että hänenkin kotikylä kärsii
vähintään seitsemästä raamatun vitsauksesta tälläkin hetkellä.

Ei menny siitä enää pitkään, kun väkisin oli työntämässä maksusitoomusta allekirjoitettavaksi,
jossa lupaan laittaa vähintään 20e kuussa jonkun lapsen(sotalordin kassaan) hyvinvointiin.

Ei tykännyt, kun vähän tylysti kysyin, että entäs ne loput siellä kylässä, kun yhdelle annetaan
kottikärryllinen ruokaa? Jääkö loput syömään kynsiä ?

Tässäkohtaan olin saatanasta seuraava lapsenmurhaaja ja hyvä, ettei heitelly sillä rekvisiitalla, jota
sillä oli siinä käsillä.

Olipahan piristävä kokemus kaukaisesta kulttuurista, joka paljasti paskan puolensa pienestä ikävästä kysymyksestä.

05.04.2026 22:51:52
#747128 [+1] Piilota Suosittele

Aina ku multa kerjätään rahaa kylillä niin rupeen, jos on aikaa, vittuileen niille selittämällä miten ihmiset tuhoaa maailman ja että ainoa oikea ratkaisu on tuhota ihmiskunta. Ilmeet on kyllä aika hyviä. Ei minkäänlaisia vastauksia, korkeintaan suru-fuu :(

[ 9 viestiä | ]