Kakkonen on ykkönen Kakkonen on ykkönen
alamäkeen alamäkeen
yrittää sanoa jotain :3 yrittää sanoa jotain :3
Black Sabbitch Black Sabbitch
Perhepotretti Perhepotretti
Katsotaan taas vierestä, kun iso maa käy pienen kimppuun kohta Katsotaan taas vierestä, kun iso maa käy pienen kimppuun kohta
hieroja hieroja
I Cum From a Land Down Under I Cum From a Land Down Under
ei saa nauraa >:3 ei saa nauraa >:3
jotain hyötyä tostakin elukasta jotain hyötyä tostakin elukasta
Selkäänpuukotusfakta WW1 Selkäänpuukotusfakta WW1
Juhannusneito :D Juhannusneito :D
Ruokalista Ruokalista
17 vuoden jälkeen 17 vuoden jälkeen
Aropupu Aropupu
joku aikoo saada jälkkäriä joku aikoo saada jälkkäriä
Valkovenäläinen pikachu Valkovenäläinen pikachu
Juhannuspäivän kipsuttelua extra Juhannuspäivän kipsuttelua extra
Povnoa Povnoa
minä autan >:3 minä autan >:3
Kisukasa :3 Kisukasa :3
Herkkukoju Herkkukoju
Mohammetin paskat riisit Mohammetin paskat riisit
Nuoresta pitäen opetellaan tekemään gourmet ruokaa Nuoresta pitäen opetellaan tekemään gourmet ruokaa
 306 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.95 MB, 1 tiedosto, 02.04.2026 13:59:05
[ + 1 - | ]

gabecube

[87135] [78d8b6cc78d2c153.png] [0.95 MB] [1063x1430] [] []
78d8b6cc78d2c153.png

gabe

 · 

steam

(16)
02.04.2026 17:08:53
#746370 [+-] Piilota Suosittele

Valve voittaa näissä ihan silkalla ei hötkyillä asenteella.
Tuli ramin hinnannousu sinänsä huonoon ja sinänsä hyvään aikaan valven boksia ajatelle.
Jos ne olis kerennyt hinnotella sen vanhoilla komponenttihinnoilla ja tuoda myyntiin
just kun paska lensi tuulettimeen, niin ne olis joutunut hinaamaan sen myyntihinnan kompensoimaan kulut.

Nyt kun mitään tuotetta ei taida olla konseptia enempää olemassa, niin niillä on varaa odotella,
että homma selkiää ennnekuin laittavat projektin oikeaan tuotantoon.

02.04.2026 17:30:15 | 17:31:33
#746374 [+-] Piilota Suosittele

>>746370
Se on jännä ettei Gabe ole koskaan paha Juutalainen mut annas olla jos vaikkapa Microsoft olisi jollain tavalla ollut korkeiden RAM-muistien hintojen hyötyjä niin nehän vasta Juutalaisia oliskin! :D

Tää on kuiteski ihan sama homma, kun tuli korona ja ihmisiä joutu ihan vitusti työttömäks. No mitä ne teki ? Ne alko rakentelee puutarhaa sekä ostelemaan tietotekniikkaa sekä pelikonsoleita ihan vitusti. Esimerkiksi Hankkija Oy teki jättivoittoja puutarhamyynnillä koronan aikaan, samoin Jimms yms tietokone/elektroniikka liikkeet myi hyvin. Samoin televisioita myytiin ja paljon kun kaiken sai kotiinkuljetuksella/noudolla

Eli aina kun osalle porukasta tulee paskaa niskaan, osa porukasta osaa tehdä sillä bisnestä. Ei tossa siis kenenkään tarvitse olla kovinkaan nero ymmärtääkseen ettei sun tarvi tehä muuta kuin jättää kaikki alennukset tekemättä vaan myydä kokoajan ihan normihinnalla niin rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Game tarjoaa vaihtoehdon joten veikkaan hippasta osakepörssin muutosta valven kohdalla tän vuoden aikana

03.04.2026 17:04:31
#746633 [+-] Piilota Suosittele

>>746374 Meikäläisen arkeen ei korona vaikuttanut käytännössä mitenkään.
Yhtälailla töihin kuten normaalistikkin. Kaupassa näky porukkaa maskien kanssa, mutta
eipä juurikaan muuta. Kesälomilla -20 ja -21 ei kuopiossa ollessa juurikaan maskeja näkynyt
katukuvassa ja syksyt olin metällä.

Eli no problemo.

[ 4 viestiä | ]