näin pahalta haisee <:3 näin pahalta haisee <:3
Transuja, transuja kaikkialla Transuja, transuja kaikkialla
REST IN RIP MISTER POND ;((((8 REST IN RIP MISTER POND ;((((8
pyyttoni pyyttoni
Nick & Jessica's romantic dinner - Part 1 <3 Nick & Jessica's romantic dinner - Part 1 <3
Aktivoi pakolainen Aktivoi pakolainen
Teuvolla on asiaa Teuvolla on asiaa
Tissit Tissit
minä haluan katsoa tätä chiliä <:3 minä haluan katsoa tätä chiliä <:3
Kuvakommentti Kuvakommentti
hyvä perse hyvä perse
Karpo ja terrorikopla 1/2 Karpo ja terrorikopla 1/2
val & mal malloy val & mal malloy
Lissää anime transua Lissää anime transua
Nightmare Before Christmas - Jack's Lament (HQ) Nightmare Before Christmas - Jack's Lament (HQ)
Pelaajat Pelaajat
Nick & Jessica's romantic dinner - Part 2 <3 Nick & Jessica's romantic dinner - Part 2 <3
minä asun täällä nyt :3 minä asun täällä nyt :3
Himo läski toripoliisi Himo läski toripoliisi
She's still beautiful She's still beautiful
Pyöräilyä (ja tämä on mun kanava myös) Pyöräilyä (ja tämä on mun kanava myös)
Maistuis varmaan sullekkin Maistuis varmaan sullekkin
Trumppi Trumppi
nyt mennään ja lujaa :3 nyt mennään ja lujaa :3
 352 näyttökertaa, 16 viestiä, 4.57 MB, 1 tiedosto, 01.04.2026 19:01:30
[ + 3 - | ]

Tää paska loppu ny. Pärjäilkää.

[87108] [tiedosto.mpg] [4.57 MB] []

aprillia

 · 

suno

(25)
02.04.2026 07:58:36
#746254 [+-] Piilota Suosittele

@monskuu Ei saakeli. Jos väännät tän sarjkikseksi niin en toivo enää muuta kuin Chris Griffinin lippalakkia jota saisin nuuhkaista. *sniiiiiif* ..... now I want more!

03.04.2026 00:16:15
#746505 [+-] Piilota Suosittele

>>746279
Kato ku ny on semmonen juttu, että ku tänään kusetutin koiraa niin vastaan pyöräili jottain viisvuotiaita ja toisella oli radio mukana niin sieltä kuulu vaan jotain "Jou mata mou, niggas dying in fire, mon".

Yritin pysäyttää niiden kulun, mut sain vain toisen kiinni. Tunkiin sille mun pikkarit naaman eteen ja huusin, että opi vittu aikuseks ja kuuntele Motörheadia. Ei se sanonu mitään niin rupesin ravistelemaan. Jossaki välissä se sitte päästi jonku henkäyksen ja hokasin, että veltoks meni. Komennin koiran kuseen sen naamalle niin lähettiin sitten vetään. Nyt on paikallisuutisissa hirvee mölinä päällä, että ku lopulta oli se yhteiskunnan tukipilari joka päästi meidät muut siitä paskapenikasta.

Mä kun en ole mikään muiden kehuista elävä niin en kerro kenellekkään, mutta hymyilen ku ne muistelee miten se siilien potkija, pikkulintujen siipien irti repijä ja koirien päälle sylkevä sianpaska on saatu hengiltä :D

03.04.2026 20:58:43
#746667 [+-] Piilota Suosittele

>>746571
Sessu voi hyvin varsinki nyt ku alotettiin Flexadin Advanced. Nivelet liikkuu paljon sutjakammin. Kohtahan sillä on synttäritkin jo. 13-vee tulee täyteen.

08.04.2026 19:59:42
#747732 [+-] Piilota Suosittele

>>747672
Syntymä tietää kuolemaa. Meidän eka rakki "eli" 18-vuotiaaksi, toinen sitten ois vissiin täyttäny jo 17. Nyt vedetään tällä 13-kesäsen rentulla. Ei tässä enää montaa vuotta oo jälellä ja siihen valmistaudutaan ;_;

09.04.2026 22:14:53
#748075 [+-] Piilota Suosittele

>>748018
Kuvitella, että ois vaikka vaan sata vuotta kuolematon. Ihan sama miten pätkittäis osiin. Lopulta sitä makais jossakin laboratorion testipurkeissa eikä vois kommunikoida muun maailman kesken, mutta kun sulla ei enää oo silmäluomia niin et voi ees silmiäs sulkea. Tuijjotat vaan vuosikymmenestä toiseen jostaki saatanan lasipurkista ulos kunnes lopulta musta enkeli tulee ja vapahtaa.

12.04.2026 17:09:33
#748545 [+-] Piilota Suosittele

>>748381
Sellainen, että pysyy nuorena ja jaksaa sitä mukaa, se voisi käydä elämä ankeaksi silti, mutta ainakin olisi aikaa tutkia ja opiskella. Ikävä kyllä aivot korvaavat jatkuvasti tietoa, ja alkavat korvaamaan arvokkaimpiakin muistojasi jos elät yli satavuotiaaksi.

2.5 million gigabytes ei kuulosta kovin paljolta jos ajatellaan kaikkea minkä olet tehnyt tai mennyt tekemään, mutta siihen ei mahdu paskaakaan vaikka olisikin eideettinen muisti, vain sen 150-vuotta. Lopulta et tietäisi edes mistä olet kotoisin ellei se nyt tietysti lue jossain, mutta lapsuudenmuistot, onko sinulla edes montaa enää, ei mitään.

12.04.2026 22:15:15 | 22:15:44
#748614 [+-] Piilota Suosittele

>>748545

Just näi. Jos toivois lampun hengeltä ikuista elämää niin se ois valtava virhe jos ei osaa selittää helevetin tarkasti mitä sillä tarkoittaa ja haluaa. Kuvitellaan vaikka kuolemattomuus ylipäätään. Ku Aurinko muuttuu punaiseksi kääpiöksi niin siinä vaan paistuisit kaikkine tuskineen koko ajan ku lillut avaruudessa kunnes lopulta romahdat auringon sisälle ilman kykyä kestää kipua. Sitä ennen ois kyllä jo moneen kertaan mieli tiltannut kun tulis dissonanssi muihin ihmisiin koska ne on vaan pieni pätkä sun elämää. Semmonen perinteinen Dr. Who? dilemma. Kuinka lähelle oikeasti uskaltais päästää ketään kun tietää, että ne kuolee mutta ite ei käytännössä koskaan. Jumalton määrä kuolleita rakkaita ja sen tuskan kans vaan joutuu väkisin vetämään eteenpäin kun ei ole vaihtoehtoja.

Ite asiassa tähän turinan alkuosaan sopii erittäin hyvin yks leffa missä käsitellään just sitä. Mä tiedän ettet nä tykkää leffoista ylipäätään ku ne vaatii keskittymiskykyä monesti niin kovasti. Mutta tsiigaas tää Death Becomes Her

[ 16 viestiä | ]