val malloy val malloy
hienosti purettu hienosti purettu
Ending All - Together Alone - ver2 Ending All - Together Alone - ver2
Viikinkisse Viikinkisse
Ihana nainen Ihana nainen
cocaine cocaine
Daisy Daisy
Granitin tiedonhankinta Granitin tiedonhankinta
sairaan nopee sairaan nopee
Tissit Tissit
tämä on oikein tämä on oikein
ug bileet ug bileet
Kisset työmaal Kisset työmaal
aika paskanmakuset hatsit aika paskanmakuset hatsit
Filmi x 5 tai siis 5 x filmejä Filmi x 5 tai siis 5 x filmejä
Päätepysäkki Päätepysäkki
Sähkärin marjat Sähkärin marjat
minä menen nyt minä menen nyt
saatanan iso rapu saatanan iso rapu
Daisy Taylor Daisy Taylor
JOULUKALENTERIN ENSIMMÄINEN LUUKKU JOULUKALENTERIN ENSIMMÄINEN LUUKKU
Nikkarointia Nikkarointia
mä oon vaan töis mä oon vaan töis
Mädätystä pikku kakkosessa Mädätystä pikku kakkosessa
 358 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto, 31.03.2026 20:17:20
[ + 1 | ]

Munat loppu kaupoista

[87095] [0b3.png] [0.47 MB] [680x383] [] []
0b3.png

sadge

 · 

munat

(20)  · 

loppu

(20)
31.03.2026 21:35:48
#746015 [+4] Piilota Suosittele

Kumma kun media mainostaa tuota samaa, ehkä luomu ja jotkut L / XL kokoiset on loppu, mutta viimeksi sunnuntaina ostin 10-packin M-kokoa 1,98€ ja hylly oli täynnä, mutta juu tietyt ecoluomuhipstertäysijyväviljasydänmerkkidiabetes+ munat on loppu, tavallisia löytyy ainakin paikallisista kaupoista, eikä näy mitään "pahoittelemme tuotteen saatavuus ongelmia" tai "rajoitus vain over 9000 pkt/asiakas" lippu lappuja, tahi kylttejä.

31.03.2026 23:41:18
#746041 [+2] Piilota Suosittele

Tuottajat alkoivat myydä munia sinne missä niistä maksetaan. Salmonella vapaa suomalainen kananmuna on varsin kysyttyä tavaraa euroopassa.

Se selitys kanojen vaihdosta jotka ei ihan heti muni, meinas aiheuttaa mulle kuoleman nauramalla.

Ja kyllä. Olen landelta kotoisin.

01.04.2026 02:35:47
#746066 [+-] Piilota Suosittele

Uutiskuvissakin "tyhjät" hyllyt eivät nyt ihan täysiin tungettu ole, mutta on siellä paljonkin munia vaikka varmaan koittivat saada mahdollisimman tyhjän kohdan hyllystä.

02.04.2026 10:55:17
#746287 [+-] Piilota Suosittele

>>746041
>>746054
En tiiä mutta tossa lähikaupassa munia löytyy. Niitä 4kpl pikkupaketteja tai sit 6kpl sekä paljonko siinä asteta isommassa olikaan.

Jos luomumunat loppuu niin lehdet klikkiotsikoi että kaikki munat ois loppu

02.04.2026 12:14:50
#746306 [+-] Piilota Suosittele

>>746249
Ei saanut munaa.

Söin yhden jo heti aamulla, ei niistä ainakaan täällä ole merkkiäkään pulasta. KJEEHHEHHEHHHEHHEEH,HAAAHHAAHAHRAAHHAHHAHHAAH½!!!

[ 10 viestiä | ]