Fast and Curryous 420 Fast and Curryous 420
jokapaikassa natseja jokapaikassa natseja
TERRY THE KING TERRY THE KING
Vitun naiset Vitun naiset
Ihana nainen Ihana nainen
kommarit särkee paikkoja kommarit särkee paikkoja
sosialismi sosialismi
Autovisa Hyvinkäältä Autovisa Hyvinkäältä
Apu kolu Apu kolu
luolasto luolasto
Aput salilla Aput salilla
Vanhaa kuvaa Vanhaa kuvaa
Kermavaahtoa Kermavaahtoa
Hehe Hehe
Die Hard käsikirjoitettiin uudestaan vuonna 336 Die Hard käsikirjoitettiin uudestaan vuonna 336
Mistä Jeesus järkyttyi? Mistä Jeesus järkyttyi?
the ride never ends the ride never ends
Kassialma Kassialma
Joulukalenteri 2024 - Luukku 1 Joulukalenteri 2024 - Luukku 1
Liukkari ja Yle Liukkari ja Yle
Ihana nainen Ihana nainen
Börh Börh
Anna hali Anna hali
Harlan Ellison Katselee 60 Harlan Ellison Katselee 60
 359 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto, 31.03.2026 20:17:20
[ + 1 | ]

Munat loppu kaupoista

[87095] [0b3.png] [0.47 MB] [680x383] [] []
0b3.png

sadge

 · 

munat

(20)  · 

loppu

(20)
31.03.2026 21:35:48
#746015 [+4] Piilota Suosittele

Kumma kun media mainostaa tuota samaa, ehkä luomu ja jotkut L / XL kokoiset on loppu, mutta viimeksi sunnuntaina ostin 10-packin M-kokoa 1,98€ ja hylly oli täynnä, mutta juu tietyt ecoluomuhipstertäysijyväviljasydänmerkkidiabetes+ munat on loppu, tavallisia löytyy ainakin paikallisista kaupoista, eikä näy mitään "pahoittelemme tuotteen saatavuus ongelmia" tai "rajoitus vain over 9000 pkt/asiakas" lippu lappuja, tahi kylttejä.

31.03.2026 23:41:18
#746041 [+2] Piilota Suosittele

Tuottajat alkoivat myydä munia sinne missä niistä maksetaan. Salmonella vapaa suomalainen kananmuna on varsin kysyttyä tavaraa euroopassa.

Se selitys kanojen vaihdosta jotka ei ihan heti muni, meinas aiheuttaa mulle kuoleman nauramalla.

Ja kyllä. Olen landelta kotoisin.

01.04.2026 02:35:47
#746066 [+-] Piilota Suosittele

Uutiskuvissakin "tyhjät" hyllyt eivät nyt ihan täysiin tungettu ole, mutta on siellä paljonkin munia vaikka varmaan koittivat saada mahdollisimman tyhjän kohdan hyllystä.

02.04.2026 10:55:17
#746287 [+-] Piilota Suosittele

>>746041
>>746054
En tiiä mutta tossa lähikaupassa munia löytyy. Niitä 4kpl pikkupaketteja tai sit 6kpl sekä paljonko siinä asteta isommassa olikaan.

Jos luomumunat loppuu niin lehdet klikkiotsikoi että kaikki munat ois loppu

02.04.2026 12:14:50
#746306 [+-] Piilota Suosittele

>>746249
Ei saanut munaa.

Söin yhden jo heti aamulla, ei niistä ainakaan täällä ole merkkiäkään pulasta. KJEEHHEHHEHHHEHHEEH,HAAAHHAAHAHRAAHHAHHAHHAAH½!!!

[ 10 viestiä | ]