Sormia ei kannata jättää väliin Sormia ei kannata jättää väliin
Kuin norppa avantoon... Kuin norppa avantoon...
Maitopoika 2015 Maitopoika 2015
Lähes kassa Lähes kassa
Meanwhile in Africa Meanwhile in Africa
Ällöttävät limojat... Ällöttävät limojat...
Koiran olemus on muuttunut Koiran olemus on muuttunut
String-Emil restauroi köökkiä String-Emil restauroi köökkiä
Fedoraliberaali Fedoraliberaali
Lapsille vaatteita Lapsille vaatteita
Ruokea taas Ruokea taas
En tiedä onko reposti, mutta laitoin silti En tiedä onko reposti, mutta laitoin silti
"Anteeksi herra, olen menossa tapaamiseen" "Anteeksi herra, olen menossa tapaamiseen"
Päivän propaganda-annos. Luolastosta ilman reseptiä. Päivän propaganda-annos. Luolastosta ilman reseptiä.
Tee tasapainoinen sopimus sen kanssa ;3 Tee tasapainoinen sopimus sen kanssa ;3
Ryystistä Ryystistä
Kellotan sinua veli >:3 Kellotan sinua veli >:3
Arvaappa maa... Ja ei ole Kanada Arvaappa maa... Ja ei ole Kanada
Kohta lähtee Kohta lähtee
Jädeä Jädeä
Kuolema tulee, nyt irrotellaan Kuolema tulee, nyt irrotellaan
Hyvä idea Hyvä idea
Kotirauhaa on rikottu Kotirauhaa on rikottu
Videokokoelma Videokokoelma
 333 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.53 MB, 1 tiedosto, 29.03.2026 11:50:26
[ + 0 | ]

äly-töntä

[87067] [50e6509396c065ea.jpg] [0.53 MB] [832x1248] [] []
50e6509396c065ea.jpg

420

(99)  · 

granit

(35)  · 

rape

(21)  · 

työtön

(105)
29.03.2026 18:45:08
#745680 [+-] Piilota Suosittele

Pari tuntemaani savupeikkoa ei paljoa kellonajoista välitä, hyvä kun tietävät edes kuukauden, jopa oikeaan viikonpäivään osuminen on näillä kavereilla 1/7 mahdollisuus.

Kumpikin sairaseläkkeellä mt-puolen takia.
Kumpikin asuu kaupungin osassa josta löytyy 24/7 aukiolevat marketit, joten kaupassa voi käydä vaikka aamuyöllä klo 04:20, kelan paperit voi täyttää koneella 24/7, ainoastaan lääkärin / hoitajan tapaamista varten pitää skarpata pari päivää, jotta osaa herätä ja suunnistaa oikeaan aikaan, oikeaan paikkaan.

30.03.2026 07:37:22
#745811 [+-] Piilota Suosittele

Kesäaikaan siirryttäessä muista työntö eteen, koska kesä on edessä. Talviaikaan tai siis normaaliaikaan varmaan takaa.

[ 2 viestiä | ]