OK Maria OK Maria
hamripulainen hamripulainen
somehuarulit somehuarulit
Anomuumit hyökkää Venäjää vastaan Anomuumit hyökkää Venäjää vastaan
Jack Bros. (Virtual Boy) - Level 2 (Grim Reaper's Cavern) Jack Bros. (Virtual Boy) - Level 2 (Grim Reaper's Cavern)
Opitaan aakkosia Sabatonin kanssa Opitaan aakkosia Sabatonin kanssa
Muistakaan aina uskoa hurskasta mediaa Muistakaan aina uskoa hurskasta mediaa
Wide Putin walking but it's actually Wide Chad Zelensky Wide Putin walking but it's actually Wide Chad Zelensky
Simo Häyhä Simo Häyhä
Kirveellä päähän niin säästyy luodit Kirveellä päähän niin säästyy luodit
Ukrainalaisia turvapaikanhakijoita Ukrainalaisia turvapaikanhakijoita
Liisa Hyssälä Liisa Hyssälä
jättipenis jättipenis
saamari mulkut saamari mulkut
keskityksen jälkeen keskityksen jälkeen
Ryssä sinä olet Ryssä sinä olet
kypärä suojaa kypärä suojaa
Espanjassa tänään. Espanjassa tänään.
Suolakurkkuja Suolakurkkuja
Putoamisen jalo taito Putoamisen jalo taito
pommi apu pommi apu
Putin vihaa homoja ja transuja! Putin vihaa homoja ja transuja!
sitä kikkeliä niin kovasti pyysitte sitä kikkeliä niin kovasti pyysitte
Putin on mulkku Putin on mulkku
 343 näyttökertaa, 13 viestiä, 5.62 MB, 2 tiedostoa, 17.03.2026 15:40:32
[ + 3 - | ]

Drifting on kohta rikastettu.

[86814] [Rattipaa_entryt.mp4] [3.39 MB] [1920x1080] [10.27s] [] []
[86813] [Rattipaat_pieksaa_hollantilaisen.mp4] [2.23 MB] [720x1182] [12.63s] [] []

drifting

(9)  · 

rättipäät

(6)  · 

hiekkaneekeri

(48)  · 

motorsport

 · 

pahoinpitely

(12)  · 

kulttuuri

(32)  · 

rikastettu

(5)  · 

bmw

(43)  · 

e36

 · 

nissan

(15)  · 

s15

17.03.2026 15:44:32
#743400 [+5] Piilota Suosittele

E36 tulee nissanin kylkeen, koska entryssä tuo hiekkaneekeri vetää jarrut kiinni siihe malliin, että savutkin tulee eturenkaist ,ja tuossa kohtaa pitäis olla täyskaasu, että rottelo alkaa sutimaan. Neekerit kun ei ymmärrä että hekin voivat tehdä virheitä ,ja päätti sitten pistää bemari kuskin ja spotterin sairaalakuntoon.

17.03.2026 16:37:53
#743410 [+-] Piilota Suosittele

vanha kunnon arabidrifting missä rikkaat saudilapset vetää lamporgineilla 420kmh sivuluisussa moottoritiellä ja taustalla pitää aina soida bushman - no one else

17.03.2026 19:05:10
#743439 [+-] Piilota Suosittele

>>743420 Neekerillä renkaat osoittaa tuonne kulmaa niiku pitääki mutta auto on melkein suoras ja sit viel iskee jarrut lukkoo niin chase tulee väkisinkin kylkeen ja puskee sinne kulmaan sitten.

17.03.2026 19:24:23
#743446 [+-] Piilota Suosittele

>>743440
No siis, tiiän about miten drifting toimii (about) mut oon aika nobo näissä. Kuitenkin oon ymmärtäny, että jos sä haluat kääntyä oikealle niin sä teet eka äkki vasen, jonka jälkeen yliohjaat oikealle ja sit hanaa niin että turbo huutaa hoosiannaa ? No siis eiks tää mediassa vasemman puoleinen just yrittäny tehä sitä, mutta toi oikeenpuoleinen yritti ajaa niinku tavallisen liikentees käännytään ?

Siitäkö tää johtu vai siis miten ?

17.03.2026 19:33:13
#743455 [+-] Piilota Suosittele

>>743446 Entryn voi vetää kans roikkumalla käsijarrus mutta se hidastaa vauhtia ihan helvetisti kuten tuo lead auto tässäki teki ja kovemis sarjois se on enemmän ja vähemmän kielletty tapa. E36 takana teki sen oikean tavan eli painonsiirrolla ja kytkinpotkulla perä irti mut edessä nissani roikku käkkäris ja vielä lisänä sit lukitti etujarrunsa kun pitäis tosiaa olla OVER9000 rpm :D

17.03.2026 19:39:32 | 19:44:33
#743459 [+-] Piilota Suosittele

>>743455
Mä oon itte katellu kun pari tallikaveria harrastaa driftiä, kyselly tyhmiä ja katellu ku jätkät kärrää pakettiautosta 4 settiä, eli siis 12kpl renkaita tallille. Hyvvinkään lähel/alueel kuulemma avattu joku uus rata ja olivat halunnu päästä vähä revittelee. En tiiä mikä, mut joku bemari se on ja kun konepelti oli auki niin tublaturbo ja ne kumiset huohotinletkut oli mun reiden paksusia. Oikeestaan kaikki letkut siinä oli kokoa XL ja kun kysyin mikä toi suihkuturbiini tossa on niin se oli kuulemma kartioputsari se ilmanotto systeemi filtteri

Oli aika fiksu olo siin nyökytelles

17.03.2026 19:51:53
#743462 [+1] Piilota Suosittele

>>743461
Käy spurdo spärde patsaalla. Se on jussintorilla, eli lähellä sitä isoa toriaukeaa keskustassa. Siel on sellanen spurdokarhu joka ajaa mopolla. Ebin :D

[ 13 viestiä | ]