#vainkuumattytötjutut #vainkuumattytötjutut
Söpö nallekuva Söpö nallekuva
CSS - testiräpellystä CSS - testiräpellystä
Oikein meni Oikein meni
Niin saatana Niin saatana
Sad Existential Shower Sad Existential Shower
Perkele, kuvakommentti Perkele, kuvakommentti
Tuura: Ilon ja Onnen Päivä Tuura: Ilon ja Onnen Päivä
Naurat, hävisit Naurat, hävisit
Musta mies jahtaa Musta mies jahtaa
Pamputin Pamputin
Shwing! Shwing!
Uusi laivani Uusi laivani
C. Babbers C. Babbers
pyhävesi pyhävesi
Savusiig Moose'sd Savusiig Moose'sd
Pokemon taistelu Pokemon taistelu
Ajattelin nyt mennä nukkumaan. Ajattelin nyt mennä nukkumaan.
Kari näkee ansan Kari näkee ansan
Törmäys Törmäys
hehe hehe
Karvatennari Karvatennari
luentokalvojen manlet luentokalvojen manlet
K. Iitos K. Iitos
 356 näyttökertaa, 5 viestiä, 20.81 MB, 1 tiedosto, 11.03.2026 13:18:22
[ + 1 | ]

auton pesu

[86640] [80419383ea6cdaf1.mp4] [20.81 MB] [1080x1920] [85.63s] [] []

chevrolet camaro iroc-z

11.03.2026 18:09:00
#741993 [+-] Piilota Suosittele

>>741991 Kolmannen sukupolven Camaro ja 1982-1992 väsätty tuota koppaa ja moottorihan tuossa on aivan paska :D
5L V8 oli se yleinen ja siin oli 195hv ja rahamiehille oli sit tuo 5.7 litrainen millä sai huikeat 230hv mikä on kyl luokattoman surkea kun bemarilla oli jo M20/M30 moottoreissa melkein samat ja sit S-sarjan moottoreis enempikin.

11.03.2026 18:50:03
#742024 [+-] Piilota Suosittele

>>742015 Mulla oli aikoinaa t-paita missä oli bmw logo ja nuoli alaspäin mis sitten luki " mistä näitä senttejä oikein tulee" kun viel oli E36 jatke ajossa :D
>>742017 Onhan tuos camaros hyvä muotoilu mutta muuten romurautaaha tuo on ja auton pesu on terapeuttista puuhaa.

[ 5 viestiä | ]