Kuka muka väittää, että pk-seudulla on kallista Kuka muka väittää, että pk-seudulla on kallista
Musk Musk
Paavo Paavo
joulupukille toivomus joulupukille toivomus
Onnea Marille loppuelämään Onnea Marille loppuelämään
Siksi PS! Siksi PS!
uutismedian kokous uutismedian kokous
Valokuva joka todistaa että savupiippua ei koskaan ollutkaan Valokuva joka todistaa että savupiippua ei koskaan ollutkaan
Likka kivi ja Kim Likka kivi ja Kim
bileet bileet
Keskusta, työläisen puolella 🤦‍♂️ Keskusta, työläisen puolella 🤦‍♂️
Myös ekassa maailmansodassa kuoli 6 miljoonaa jutkua Myös ekassa maailmansodassa kuoli 6 miljoonaa jutkua
korona passi korona passi
Mää ja Valupera viime kerralla Mää ja Valupera viime kerralla
Pipari Pipari
Lääkkeet koronaan Lääkkeet koronaan
sinä sinä
Jos turvavyöt otettaisi käyttöön vuonna 2021 Jos turvavyöt otettaisi käyttöön vuonna 2021
Uusin poppaskonsti testosteronitasojen nostamiseen Uusin poppaskonsti testosteronitasojen nostamiseen
näi peltastetaa kaikki sonjat :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD näi peltastetaa kaikki sonjat :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
sähkö autot sähkö autot
Anglot ja Juutalaiset on tiimiä Anglot ja Juutalaiset on tiimiä
Joulua Joulua
tyttö tyttö
 399 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 10.03.2026 13:03:04
[ + 1 - | ]

much demogratyä

[86614] [photo_2026-03-10_11-44-36.jpg] [0.04 MB] [436x679] [] []
photo_2026-03-10_11-44-36.jpg

nenärengas

(7)  · 

yle

(122)  · 

haittasuomalainen

(59)  · 

kaheli

(18)  · 

sdp

(558)  · 

sekopää

(91)  · 

some

(17)  · 

nykynuoriso

 · 

aakkoslauma

(118)  · 

lghdtv

(114)  · 

mt-potilas

 · 

huomiohuora

(14)  · 

vihervassari

(30)  · 

matupatja

(21)  · 

rotupetturi

 · 

työtön

(105)  · 

loinen

(125)  · 

parasiitti

(57)  · 

blm

(180)  · 

lumihiutale

(5)  · 

mielenvikainen

(10)  · 

vajakki

(52)  · 

woke

(115)  · 

oksettava

(43)  · 

haiseva

(54)  · 

ruma

(136)  · 

woketus

(24)  · 

lehmä

(96)  · 

nenärengas teoria

(5)
11.03.2026 02:14:59
#741877 [+2] Piilota Suosittele

Jo olemuksesta paistaa se, että päivä menee paremmin, kun ei jää
turhia kuuntelemaan, että mitä tuolta ilmestyksellä on jälleen kerran valitettavaa.

[ 6 viestiä | ]