sormi :3 sormi :3
Dewback Dewback
EYEBROWS EYEBROWS
Jotai Jotai
junko junko
Äidinnussija! Äidinnussija!
runtua runtua
uber uber
Dimash Kudaibergenov Dimash Kudaibergenov
2b 2b
Vaarallinen sade ei jumalauta Vaarallinen sade ei jumalauta
chomp chomp chomp :3 chomp chomp chomp :3
Cheese Cheese
Karenilla on hengitysongelma Karenilla on hengitysongelma
joulukurlaus joulukurlaus
:F :F
CHAZ SpecForce CHAZ SpecForce
furry pylly furry pylly
Harvinais laatuiset albaanialaiset Harvinais laatuiset albaanialaiset
huolissaan :3 huolissaan :3
Huomenta :3 Huomenta :3
tyrone meets space tyrone tyrone meets space tyrone
Dildotus Dildotus
uutiset afrikkalaisista uutiset afrikkalaisista
 401 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 10.03.2026 05:32:02
[ + 2 - | ]

Ja tuo meiltä on viety.

[86606] [1000022986.jpg] [0.07 MB] [604x389] [] []
1000022986.jpg

tokmanni

 · 

kalja

(270)  · 

lapin kulta

(7)
10.03.2026 05:42:56
#741598 [+1] Piilota Suosittele

Tosta tuli mieleen tapahtuma kun kasarilla yläläasteella paikallinen pulsu kävi hakeen meille välitunnilla kaljaa. Oltiin sitten pikku pöhnässä koulupäivä. :D

10.03.2026 15:33:35
#741676 [+2] Piilota Suosittele

Ei lappari maistunut, kun mäyräkoiran karhua sai 8,95€, olvi cxx 7,95€, lahden erikoinen 8,28€, ruuti 8,28€ ja korillisen karjalaa 14,55€ (sis.koripantin).

Noilla eväillä kiiteltiin Vanhasen Mattia, ettei tarvinnut tallinnasta hakea 11-13€ IV-kalja laatikkoa, kun lähellä sijaitsevat ässä, cassa, ruokavarasto ja cittari myi n.16-17€:lla 24-pulloa hyvää kaljaa ja kun budejetti oli 20€ niin siihen päälle sai smartin / bonuksen topan, tai askin LM:mää.

10.03.2026 18:08:10
#741702 [+2] Piilota Suosittele

Kyllä nuo muutkin hinnat on aika edullisia nykyiseen verrattuna, parempaa tonnikalaa 3 purkkia 1,5€, nykyään purkki Coopin halvinta paskaa maksaa enemmän. Sama tuossa puurossa, eurolla kolme pakettia, nykyään et saa edes sitä yhtä pakettia eurolla.

[ 9 viestiä | ]