Turri perjantai Turri perjantai
Ihana mies Ihana mies
Ei ollut vitun kestävää Ei ollut vitun kestävää
Duke 6 million Duke 6 million
Hahhah leikataan Hahhah leikataan
PAM PAM
Paska bändi mut aika ihastuttava nainen Paska bändi mut aika ihastuttava nainen
Battotai Battotai
Taidetta Taidetta
Taidetta Taidetta
Kantrimusiikki Kantrimusiikki
Riikka ja Petteri Riikka ja Petteri
Venyttelyä Venyttelyä
Jauhelihapizza Jauhelihapizza
Ihana nainen Ihana nainen
Juopon elämä Juopon elämä
turreja turreja
Oon tää kissa Oon tää kissa
Ihana mies Ihana mies
neekeri ryssiä neekeri ryssiä
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
Nariseva mummohuora Nariseva mummohuora
Brexitin vaukutus hintoihin Brexitin vaukutus hintoihin
Merirosvot Jomppainen ja Eemeli Merirosvot Jomppainen ja Eemeli
 382 näyttökertaa, 9 viestiä, 11.95 MB, 1 tiedosto, 08.03.2026 12:49:44
[ + 1 | ]

muovi audi

[86575] [e175ba4b7b0224f8-vp9-full_hd.mp4] [11.95 MB] [1080x1920] [32.25s] [] []

audi

(14)  · 

muovi

(32)  · 

nitisee

 · 

natisee

08.03.2026 16:21:04
#741321 [+5] Piilota Suosittele

-90 1.3 golffissakaan ei konsoli narissu tuollatavalla.
Jotain dramaattista on tapahtunut muovin laadussa 30 vuoden aikana.
Eikä välttämättä hyvään suuntaan.

09.03.2026 11:25:07
#741424 [+-] Piilota Suosittele

Kun te ajatte sillä autollanne niin kuinka monesti te vääntelette ja kääntelette niitä muoveja? Aivan ette koskaan :D

09.03.2026 13:05:04
#741432 [+3] Piilota Suosittele

>>741424 jos oot ajanu autoo ni tiäks ajon aikana ku se kori vääntyilee vähäse nii tommoses laatuautos kaikki muovit sanoo niti nati - ihan ilman käsiä. se auto niinku vääntelee sun puolesta niitä tieks

09.03.2026 17:50:00 | 17:50:23
#741473 [+1] Piilota Suosittele

>>741469 mun ex mazda 323F futismutsisportti ei (olis) nitissy yhtään ku hitsasin korista pellit yhteen ku piti vähä jäykistää sitä koppaa ja kun ei sopinu designiin asentaa turvakaaria niin vedetään pellit kunnon saumalla niiden vakio pistehitsien lisäks.

harmin lista että kun olin tehny moottorin uusiks, hankkinu uuden sporttialustan ja tehny ihan vitusti peltitöitä siihen kävikin ilmi että sielä oli runkopalkit mädäntyny alustamassan alla käytännössä olemattomiin ja levyseppäkaverikin sanoi että ei vittu ei helvetti ei.

meni "muutama" touhutonni sitte kuusankoskelle lol

09.03.2026 18:10:14
#741478 [+2] Piilota Suosittele

>>741469
Mulla -08 Getzissä nitisee koko vitun ajan hanskalokeron luukku. Koko. Vitun. Ajan. Sitte jos se pysyy hiljaa niin se pikku kolo siinä radion alla ottaa nitisijän roolin. Oon tunkenu sen täyteen paperia, että ois etes se hilijaa välillä.

09.03.2026 18:10:14
#741479 [+1] Piilota Suosittele

>>741473 Ite yllättynyt siitä, että miten suhteessa hyväkulkuinen ja
tyypilleen hiljainen tuo -08 nissanin navara on, jonka vuosi sitten laitoin
mersun clc:n tilalle.

Kulutus luonnollisesti hyppäsi, mutta ei nitise,pauku tai pidä ylimääräisiä
ääniä ja tielläkin menee, kuin juna.
Itsellä aina ollut jokin fiksaatio isompiin autoihin, josta vain ei päässyt
mihinkään, vaikka tähänasti alla onkin pikkumersuja ollut.

Toivottavasti pysyy läjässä pikkurahalla, vaikka jo nyt tietää, että
takaa pistäs lehtijouset vaihtaa varsinaisena remonttina.

Molemmissa takapalkeissa on pieni paikkapala, mutta hitsattu ammattimaisesti
ja oletettavasti sen jälkeen maalattu/massattu. Joten alustan puolesta ei ole hätää viellä vuosiin.
Pari pientä ruostetäppää tankinvierestä ja vänkärin takakuraläpän saumasta, joka hakannut
edestakaisin liikkuessaan maalin pois ja ruvennut siitä sitten ruostumaan.

Kiireesti ottaisi kiinni, niin pikku hiomisella ja maalaamisella viellä häivytetty.

10.03.2026 13:29:44 | 13:30:08
#741640 [+1] Piilota Suosittele

25v 2001 auto ei pidä tollasia ääniä, ei edes 1998 VW Pornstarter. Samaa laatua kaikki nykyään ja lasken tähän erityisesti ylikalliin Teslan.

[ 9 viestiä | ]