Muistathan pestä hampaasi Muistathan pestä hampaasi
Farkut Farkut
neekeri ja karannut orja neekeri ja karannut orja
Koiran peseminen Koiran peseminen
elämäm stätsit elämäm stätsit
Lol ne haluaa että maksan 4e/kk että saan lisätilaa Lol ne haluaa että maksan 4e/kk että saan lisätilaa
Rami raksamiehellä palaa sulake Rami raksamiehellä palaa sulake
Likaiset lakanat Likaiset lakanat
Hapsi Hapsi
Kesäneito Kesäneito
Ihana nainen Ihana nainen
Jokaiselle jotakin Jokaiselle jotakin
Taistelupari Taistelupari
Autovisa - Mikä auto? Autovisa - Mikä auto?
Hölskyy Hölskyy
Rapebots Rapebots
Ahh blyat Ahh blyat
Vähän myöhässä Vähän myöhässä
Tuolta ne perkeleen mustanaamiot taas tulee Tuolta ne perkeleen mustanaamiot taas tulee
Massiivinen näkymä Massiivinen näkymä
Intia Intia
Mun mummoni muni mun mammani Mun mummoni muni mun mammani
punaniska punaniska
Honest Abe Honest Abe
 351 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto, 18.02.2026 13:31:55
[ + 2 | ]

saksa valmistautuu

[86118] [81b2fe44079569a1.jpg] [0.26 MB] [1052x1607] [] []
81b2fe44079569a1.jpg

saksa

(119)  · 

energiajuoma

(9)  · 

lidl

(17)
18.02.2026 17:34:58
#738272 [+-] Piilota Suosittele

1.5l pullo Konging strongia 70 senttiä ?
Ei taideta tuoda suomeen ja hintakin varmaan vähän toista luokkaa...

[ 4 viestiä | ]