Suomi 2019 Suomi 2019
hmm.. hmm..
yksi kissan päivä :3 yksi kissan päivä :3
Mantaur Mantaur
"Et edes yritä" >:3 "Et edes yritä" >:3
rakkauys rakkauys
Amerimutt Amerimutt
Mielenosoittaja Mielenosoittaja
ootteko tehny näin? ootteko tehny näin?
Kaunein kaikista. Kaunein kaikista.
Rohkeasti Rohkeasti
Teräsmieskapseli Teräsmieskapseli
Termostaatti <3 Sinko Simo Termostaatti <3 Sinko Simo
kissanlaki kissanlaki
teitä on varoitettu teitä on varoitettu
Vappu lähestyy Vappu lähestyy
Kun vaihdat äijien kans öljyt autoos Kun vaihdat äijien kans öljyt autoos
Hydraulic press vs nokia 3310 Hydraulic press vs nokia 3310
Kissa salaa huumeriippuvuutensa ovelalla tavalla >:3 Kissa salaa huumeriippuvuutensa ovelalla tavalla >:3
Suoraan perssilmään Suoraan perssilmään
Noutajan noutoilme Noutajan noutoilme
Vapunjälkeisen elämän rippeet Vapunjälkeisen elämän rippeet
Curiosity killed the cat, but satisfaction brought it back Curiosity killed the cat, but satisfaction brought it back
natsy huolet natsy huolet
 777 näyttökertaa, 1 viesti, 20.6 MB, 1 tiedosto, 01.06.2024 20:38:30
[ + 2 | ]

Sillävälin saksassa

[70855] [52a35afe974fe931.mp4] [20.6 MB] [1500x1080] [32.88s] [] []

saksa

(119)  · 

natsit

(47)  · 

ausländer raus

01.06.2024 21:10:40 | 21:29:59
#624071 [+7] Piilota Suosittele

Gigi D'Agostino alkaa välittömästi soimaan päässä, kun näkee jossain ausländer raus -tekstin.

Tai kun näkee Twitterissä Saksassa afgaaniterroristin puukottamassa ihmisiä ja poliisia, joka tekee käsittämättömän aivopieruvirheen ja saa siitä maksaa kovan hinnan (päivällä oli ainakin kuulemma kriittisessä tilassa edelleen; valitettavasti myöhemmin kuoli vammoihinsa).

Tai kun uutisissa (IL) kerrotaan vessaraiskauksesta, jossa Mustapha oli raiskannut 14-vuotiaan tytön kauppakeskuksen vessassa.

Tai kun kuulee niistä miljoonasta "yksittäistapauksesta" (yleisesti, Twitterissä viime aikoina taas paljon).
Tai kun näkee tilaston Tanskasta (oli ainakin Twitterissä esillä), jossa nähdään kuinka paljon minkäkin maan edustajat Tanskassa keppostelevat.

Tai kun vasemmistolaiset sanovat, että tilastollisesti mies on vaarallisempi naiselle kuin karhu (ilman että asiasta on oikeasti tieteellistä tutkimusta), MUTTA ei saa eikä voi sanoa että esimerkiksi afgaani on vaarallisempi naiselle kuin perinteinen suomalainen mies, vaikka asiasta olisi tilastokin.

Ruandaan ulkoistukseen vaan odottamaan päätöksiä ja jos valittavat päätöksistä, niin jatkavat odotustaan siellä, joskin valituksille sielläkin tietysti raja.
Kun jokainen Euroopan maa veisi vauhdilla "vyöryn" Ruandaan odottamaan, niin loppuisi myös se Välimeren ralli, salakuljettajat jäisivät ilman rahojaan jne.

Älä nuku EU-vaaleissa. Äänestä ennakkoon jo huomenna.

[ 1 viestiä | ]