Piri-Pekka :D Piri-Pekka :D
Maastoutuminen Maastoutuminen
Jytkyt patit Jytkyt patit
Booberella Booberella
Vituttaisi olla kyydissä Vituttaisi olla kyydissä
Los Pelles Hermanos Los Pelles Hermanos
Ja tälläsestä nousee kohu-uutinen? Ja tälläsestä nousee kohu-uutinen?
Theresa a un problème Theresa a un problème
Blondi ja sen kaveri Blondi ja sen kaveri
Nom Nom
Mikä sieltä tulee Mikä sieltä tulee
Kaljaa Kaljaa
Gondola gondolieerinä gondolassa Gondola gondolieerinä gondolassa
Tervetuloa ja nyt kanna minut takaisin Tervetuloa ja nyt kanna minut takaisin
Niccat Niccat
Baby Baby
Niin miksi? Niin miksi?
Joku muukin näköjään katsoi aamun uutiset Joku muukin näköjään katsoi aamun uutiset
Tyhmä koira Tyhmä koira
toisenlainen ajattelutapa toisenlainen ajattelutapa
Edes jotain hyvää tässä tapauksessa. Edes jotain hyvää tässä tapauksessa.
amerika amerika
Kootut selitykset Kootut selitykset
Aina kun käyt kusella, joku katsoo Aina kun käyt kusella, joku katsoo
 359 näyttökertaa, 6 viestiä, 7.18 MB, 1 tiedosto, 03.02.2026 06:47:43
[ + 0 | ]

voimasavut

[85893] [1a03dad9e063f4cb-h264-full_hd.mp4] [7.18 MB] [1080x1920] [14.28s] [] []

näytönohjain

(7)  · 

palaa

(11)
04.02.2026 19:40:08 | 19:41:24
#736538 [+-] Piilota Suosittele

>>736531
Näytä missä mä olen noin sanonut ?

3770:stä "ylikellotin" joo, mutta siinä ei voltteja tarvinnu nostaa kun otettiin vaan löysät pois. Joten miten sä onnistut polttamaan yhtään mitään, mikäli et koske voltteihin ? Kerrotko tämän ?

04.02.2026 20:24:38
#736546 [+-] Piilota Suosittele

>>736544
Edelleen, mistä vitusta sä keksit taas tämänkin että näytönohjaimia tykkäisin kellotella ? Näyttiksiä en ole koskaan kellottanut, enkä prossuja koko elämässäni kuin kahta yksilöä joista toinen ei ollut edes oma.

Että se siitä.

[ 6 viestiä | ]