Teehee Teehee
Demand perfection Demand perfection
börk börk
Hyväksyn tämän laatikon :3 Hyväksyn tämän laatikon :3
Wiidiä börhölle Wiidiä börhölle
Pastafari Pastafari
sonja hoitaa sonja hoitaa
Mitä mystisintä vittua oikein luen t. Puh Mitä mystisintä vittua oikein luen t. Puh
Oy vey Oy vey
Ihan vain tutkimusmielessä Ihan vain tutkimusmielessä
Normaalia? Normaalia?
Setämiehiä, setämiehiä kaikkialla Setämiehiä, setämiehiä kaikkialla
Tytöt tykkää pahoista pojista Tytöt tykkää pahoista pojista
Kalun käyttöopas Kalun käyttöopas
Kohta tulee paska :D Kohta tulee paska :D
Fuck Me Jesus Fuck Me Jesus
Kameran tilalle kylmä kaljatuoppi Kameran tilalle kylmä kaljatuoppi
Ack ack ack Ack ack ack
Haha plösö :D Haha plösö :D
Sieluni on musta kuin kelan jono Sieluni on musta kuin kelan jono
Mutsin dildo juuttunut hihaan Mutsin dildo juuttunut hihaan
Pyhä Madonna ja lapsi Pyhä Madonna ja lapsi
Jimbo punaviherkuplassa Jimbo punaviherkuplassa
Teit kohtalokkaan virheen >:3 Teit kohtalokkaan virheen >:3
 517 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.71 MB, 1 tiedosto, 10.01.2026 21:09:33
[ + 2 - | ]

dejavu

[85518] [903359b605ac3f24-h264-hd.mp4] [2.71 MB] [720x1280] [13.38s] [] []

sutii

(7)  · 

traktori

(47)
10.01.2026 22:53:26
#734341 [+1] Piilota Suosittele

En ole asian tuntija, mutta eikös kauhan piikeillä vois jarruttaa painamalla tiehen? Volvokuskilla jännät paikat :D

11.01.2026 19:54:29
#734435 [+1] Piilota Suosittele

>>734350
Aika hyvin se piti kuiteski kuormaajan näpeissään, ei päästänyt linkkuun vaan suoristi. Tollasessa tilanteessa kaikki tapahtuu niin nopeasti, joten en lähtis ainakaan itse moralisoimaan kauhan käytöstä. Pahimmassa tapauksessa se ois Volvon täräyttämään tota pakittavaa autoa vasten jolloin oltais jo keskusteltu korvauksista ja vakuutuksista. Nyt selvittiin vaan säikähdyksellä

11.01.2026 20:29:01
#734438 [+1] Piilota Suosittele

>>734435 Huonosta kokemuksesta tietää, että linkku-ohjattavat on käytännössä mahdottomia
ohjata sivuluisussa ainakin tyypillisillä tavoilla.

Ei onnistunut katepillarilla eikä tekalla, joista kokemuksia :)

11.01.2026 21:08:31
#734441 [+1] Piilota Suosittele

>>734438
Juu, linkkuvehkeet käyttäytyy ihan eri tavalla verrattuna autoihin varsinkin sivuluisussa. Tossa oli helvetin hyvät mahikset että koko paska ois lähteny pyörimään enemmänkin, mut nyt selvittiin yhdellä piruetilla

11.01.2026 23:35:17
#734446 [+-] Piilota Suosittele

>>734441 Tuo tausta minua vähän huoletti, että mitä siellä oli.
Tasamaa vai toinen mäki, kun ei usvalta oikein nähnyt selväksi.

Tasamaalla pillari kyllä stoppaa itestäänkin ilman isompia hämminkejä, mutta
jos siellä olis ollu toinen rinne/oja, niin sitten tuo olis voinu olla pikkuinen ongelma
liukumisen jatkuessa yhtään pidempään.

[ 9 viestiä | ]