assburger ja sukat assburger ja sukat
onnellinen isä onnellinen isä
pysäköinti pysäköinti
Ano pitää omiakin juttujaan paskana Ano pitää omiakin juttujaan paskana
Timelapse of the future Timelapse of the future
Porn Porn
De ja vu De ja vu
Vihreää siirtymää. Vihreää siirtymää.
Tomi odottaa kun Jeremy silittää Tomi odottaa kun Jeremy silittää
Eipä kestä Eipä kestä
lukossa lukossa
Mörkö Mörkö
Sami on piilohomo? Sami on piilohomo?
koiranpaska koiranpaska
Koronna Koronna
Ensimmäiset kuvat Ensimmäiset kuvat
Uskomatonta!! Uskomatonta!!
Prööt Prööt
Sym tyväpäivä Sym tyväpäivä
Liitä sinäkin Liitä sinäkin
Tell Me Why Tell Me Why
uutisointi uutisointi
Ruoka avun saalis 27.12. Ruoka avun saalis 27.12.
Suomea, suomea... Suomea, suomea...
 517 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.71 MB, 1 tiedosto, 10.01.2026 21:09:33
[ + 2 - | ]

dejavu

[85518] [903359b605ac3f24-h264-hd.mp4] [2.71 MB] [720x1280] [13.38s] [] []

sutii

(7)  · 

traktori

(47)
10.01.2026 22:53:26
#734341 [+1] Piilota Suosittele

En ole asian tuntija, mutta eikös kauhan piikeillä vois jarruttaa painamalla tiehen? Volvokuskilla jännät paikat :D

11.01.2026 19:54:29
#734435 [+1] Piilota Suosittele

>>734350
Aika hyvin se piti kuiteski kuormaajan näpeissään, ei päästänyt linkkuun vaan suoristi. Tollasessa tilanteessa kaikki tapahtuu niin nopeasti, joten en lähtis ainakaan itse moralisoimaan kauhan käytöstä. Pahimmassa tapauksessa se ois Volvon täräyttämään tota pakittavaa autoa vasten jolloin oltais jo keskusteltu korvauksista ja vakuutuksista. Nyt selvittiin vaan säikähdyksellä

11.01.2026 20:29:01
#734438 [+1] Piilota Suosittele

>>734435 Huonosta kokemuksesta tietää, että linkku-ohjattavat on käytännössä mahdottomia
ohjata sivuluisussa ainakin tyypillisillä tavoilla.

Ei onnistunut katepillarilla eikä tekalla, joista kokemuksia :)

11.01.2026 21:08:31
#734441 [+1] Piilota Suosittele

>>734438
Juu, linkkuvehkeet käyttäytyy ihan eri tavalla verrattuna autoihin varsinkin sivuluisussa. Tossa oli helvetin hyvät mahikset että koko paska ois lähteny pyörimään enemmänkin, mut nyt selvittiin yhdellä piruetilla

11.01.2026 23:35:17
#734446 [+-] Piilota Suosittele

>>734441 Tuo tausta minua vähän huoletti, että mitä siellä oli.
Tasamaa vai toinen mäki, kun ei usvalta oikein nähnyt selväksi.

Tasamaalla pillari kyllä stoppaa itestäänkin ilman isompia hämminkejä, mutta
jos siellä olis ollu toinen rinne/oja, niin sitten tuo olis voinu olla pikkuinen ongelma
liukumisen jatkuessa yhtään pidempään.

[ 9 viestiä | ]