Perhepotrettikokoelma Perhepotrettikokoelma
Juhlinta lähestyy loppuaan Juhlinta lähestyy loppuaan
Gordonille ei ryttyillä Gordonille ei ryttyillä
Halusi näyttää Angelina Jolielta Halusi näyttää Angelina Jolielta
Pamela Tiffin Pamela Tiffin
En venyttele koskaan En venyttele koskaan
HAI DOMO Very angry virtual yuutubah Kizuna AI~desu HAI DOMO Very angry virtual yuutubah Kizuna AI~desu
Luolastolainen Luolastolainen
Pipari Pipari
c-3ppo c-3ppo
Kaikki mitä valo koskettaa... :3 Kaikki mitä valo koskettaa... :3
ylvästä ylvästä
Mitä vittua Hemuli Mitä vittua Hemuli
Glom ! Glom !
Halipaalinalle Halipaalinalle
Niilo Stöö Niilo Stöö
Nimellä pätkästy Nimellä pätkästy
Billyn matka Kantossa jatkuu Billyn matka Kantossa jatkuu
hyvää itsenäisyys päivää hyvää itsenäisyys päivää
Söpö saatanallinen skandinaavi Söpö saatanallinen skandinaavi
Bad dog! Bad dog!
:3 :3
muistoja muistoja
Mariaanien imukala Mariaanien imukala
 513 näyttökertaa, 4 viestiä, 42.73 MB, 3 tiedostoa, 05.01.2026 19:45:47
[ + 3 | ]

Elämä on

[85454] [tiedosto_1.jpg] [0.12 MB] [1178x1357] [] []
tiedosto_1.jpg
[85453] [tiedosto_2.mp4] [42.53 MB] [720x1280] [172.71s] [] []
[85452] [tiedosto_3.jpg] [0.09 MB] [1080x607] [] []
tiedosto_3.jpg

turtiainen

(15)  · 

koira

(1227)
05.01.2026 21:52:42
#733712 [+-] Piilota Suosittele

>>733709
Juu ei onnistuis meillä mitenkään päin. Ekan kerran ku koitettiin pestä Valkosta Kuolemaa niin ainakin mulla oli kädet verellä ku se luuli, että me hukutetaan se kylppärissä. Mitäs tolla nyt alkaa 13-vuotta olemaan ikää niin tähän mennessä se on pesty semmoset kolme, neljä kertaa korkeintaan. Tosin japseilla on kyllä muuten taikaturkki josta paskat lähtee pyyhkäsemällä.

05.01.2026 22:05:01
#733715 [+-] Piilota Suosittele

>>733712 meillä kans norjanharmaan sekotus ei oikein vedestä tykännyt.
Kesälläkin just kävi koristealtaasta juomassa, mutta ei puhettakaan, että
pestä olisi antanut ilman tappelua.

06.01.2026 12:05:12
#733761 [+-] Piilota Suosittele

Kesällä heitän mökillä koiran laiturilta järveen, kurakeleillä sen paskatassut pitää pestä, talvella se pestään lattiaharjalla ja fairyllä jos niikseen tulee.

Tietenkään se ei näistä mistään pidä, mutta en minä kysy lupaa ja puren takaisin jos yrittää.
>>733712
>>733715

[ 4 viestiä | ]