vauhtia ja vaaraallisia tilanteita vauhtia ja vaaraallisia tilanteita
back to the future 8km/h edition :D back to the future 8km/h edition :D
Ihana wednesday Ihana wednesday
tykitellään tykitellään
PAM PAM
Ap in te ääs Ap in te ääs
Valkoinen talo twitterissä Valkoinen talo twitterissä
Maailmanloppu Maailmanloppu
Ihtepuallustus Ihtepuallustus
jou kiitti vinkist brah :DDD jou kiitti vinkist brah :DDD
plip pläp plip pläp
kiitos tailor shifti kiitos tailor shifti
viheltäen lensi viheltäen lensi
Huonot uutiset Huonot uutiset
apun vinkki apun vinkki
kattiaattori kattiaattori
Tehtävä suoritettu Tehtävä suoritettu
Mitä? Mitä?
Raipe repesi Raipe repesi
Fitta, katten med hunden sekä nainen ynnä neekeri Fitta, katten med hunden sekä nainen ynnä neekeri
ihana nainen ihana nainen
Täytetty pääsiäislammas Täytetty pääsiäislammas
Tanssimusiikkia Tanssimusiikkia
Luontoretkellä Luontoretkellä
 444 näyttökertaa, 6 viestiä, 10.1 MB, 1 tiedosto, 04.01.2026 12:41:07
[ + 2 | ]

perinteikäs saksalainen uudenvuodenvietto

[85433] [052afa999211c3f2-h264-full_hd.mp4] [10.1 MB] [1920x1080] [41.54s] [] []

saksa

(119)  · 

ählämit

(30)  · 

neekerit

(111)  · 

asekäsittely

 · 

turvallista

04.01.2026 15:05:50
#733600 [+3] Piilota Suosittele

Senverran huiskivat tuolla piippulinjalla kavereita, että ei se ole varsinaisesti ihme, että
niitä vahinkoja sattuu niin paljon noilla.

04.01.2026 18:39:21
#733621 [+-] Piilota Suosittele

>>733600
Luuletsä että mä en muka osaa käyttää asetta ?!


Eikä minkään maan asepalvelusta suoritettu, koskaan oltu ampumaradalla eikä kukaan ole opastanut aseen käytössä. Silti hyvin monta kertaa, varsinkin aseiden suhteen tämän kuulee. Sit ihmetellään miksi ase ei aluksi toiminut, miksi se "itsestään" laukesi vaikka äsken se ei toiminut sekä kumpi nyt on syyllinen kun kaksi jätkää räpläsi samaa asetta yhtä aikaa ?

04.01.2026 19:24:55
#733623 [+1] Piilota Suosittele

>>733621 Olisin asiasta vähemmän huolissani, jos tekevät tuota ihan kotidyyneillä.
Mutta keskellä eurooppaa jossakin suurkaupungissa ei oikein vastaa sitä, mitä
haluaisin siellä nähdä.

Ikävän suurella todennäköisyydellä se kärsijä on kuitenkin sivullinen kanta asukas.

04.01.2026 19:51:11 | 19:52:26
#733627 [+1] Piilota Suosittele

Tullu mieleen että jos noi laukaukset ammuttuna noin matalassa kulmassa tappaa jonkun, syyllinen on aika helppo löytää varsinkin KUN KAIKKI RIKOKSET PITÄÄ SAATANA NYKYÄÄN KYRVATA!!!

No rikolliset yleensä ovat tyhmiä, mutta omien rikosten kuvaus ja postaaminen VITUN NETTIIN!!! ylittää jo kynnyksen 🤦🏿‍♂️

04.01.2026 20:01:20
#733628 [+2] Piilota Suosittele

>>733627 En usko, että tuokaan sankari saa mitään rangaistusta tuosta ilmeisen
luvattoman aseen vaarallisesta käsittelystä.
Yksinkertaisesti liikaa mamuja tekemässä rikoksia eikä kaikilla varmasti tiedossa olevia henkkareita tai osoitetta pelkän naaman perusteella videolla.

Eli en usko, että nykyisessä munattomassa saksassa saisivat mitään oikeasti aikaiseksi noille, jos ei jotain oikeasti kuppi nurin käsittelyä oteta käyttöön, joka vaatisi silti liian isona olevan paikallisen vasemmiston ja vihreiden hyväksymisen.

04.01.2026 20:04:05
#733629 [+1] Piilota Suosittele

>>733623
No nyt sit en jaksa googlettaa mimmonen aselainsäädäntö Saksassa on, mutten usko että maahanmuuttaja sitä kovin helposti saa ellei sit ole oikeasti joku olympiatason pistooliampuja. Sellanen ehkä, mut epäilen vahvasti että ase on laiton. Sitäkään en tiiä mimmoset laittoman aseen markkinat Saksasta löytyy, koska lähi-idän maista yleensä niitä virtaa mamujen matkassa eurooppaan. Lähtömaassa se voi olla 5 miljoonaa kertaa helpompi saada mutka

Ja sit toinen juttu, alkanu vituttaa ku joka videoo alkaa tsiigaa "onks tää tekoälyllä tehty?" silmällä. Vissiin on, seurasin taustalla liikkuvia ihmisiä ja jos on tekoäly ni olisi paras näkemäni. Aito tää vissiin on

[ 6 viestiä | ]