Aina kun Morrowind mainitaan keskusteluaiheena Aina kun Morrowind mainitaan keskusteluaiheena
:) :)
Oma intellektuellinen kannanottoni Oma intellektuellinen kannanottoni
Neuvostoliittolaista rantamuotia 1980-luvulta Neuvostoliittolaista rantamuotia 1980-luvulta
Pannupizza Pannupizza
Muhvinsilaulu Muhvinsilaulu
olit väärässä olit väärässä
Mal Mal
Jos vehkeet ei toimi Jos vehkeet ei toimi
Kartta Kartta
saanko jotain herkkuja :3 saanko jotain herkkuja :3
Opettavainen aapinen Opettavainen aapinen
Ihmis barbie Ihmis barbie
Oh deer Oh deer
Hymyilevä burger Hymyilevä burger
Kääriytyy Kääriytyy
Jos limpparimainokset olisivat todenmukasia Jos limpparimainokset olisivat todenmukasia
Nope t.kissa Nope t.kissa
Loukkaavaa Loukkaavaa
Rillit Rillit
Menikö tunteisiin? Menikö tunteisiin?
Neuvostotuoli kestää Neuvostotuoli kestää
Hiirenloukku Hiirenloukku
Bojad ribillä :-------DDDDDDD Bojad ribillä :-------DDDDDDD
 441 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.74 MB, 1 tiedosto, 26.12.2025 14:20:43
[ + 2 | ]

megabonk

[85292] [473ac3fd02fd41e5.mp4] [0.74 MB] [480x854] [4.23s] [] []

lumilapio

 · 

lyönti

(12)  · 

kops

(9)
29.12.2025 18:53:57
#732852 [+1] Piilota Suosittele

>>732515
>>732506
Noita leluja on paljon myynnis. Jengi ostelee noita Tokmanneilta ja muista halpaketjuista ja sit ihmetellää miksi parin kympin työnnin meni rikki koska lumi oli märkää ? Ne ei siis kestä samaa painoa mitä rautalapio hiekkaa, vaan antaa periksi kun mukaan tarttuu isompi lumipallo.

Mä en yhtään ihmettele että hajos tuhannen pillun päreiks, enkä usko vahingon olevan mojovaa mustelmaa pahempi

[ 4 viestiä | ]