Mainostaja Mainostaja
Kuoli saatana kollaasi 3 Kuoli saatana kollaasi 3
Kunnan pojat ahkeroi Kunnan pojat ahkeroi
Kossua Kossua
varas varas
Kemisti Samuel Kemisti Samuel
"And what can you do, my effeminate fellow?" "And what can you do, my effeminate fellow?"
Talentti Talentti
Halloweeni-papan paukku Halloweeni-papan paukku
Rikki meni Rikki meni
Ei taida olla paras harrastus tälle Ei taida olla paras harrastus tälle
Gheton kusetus Gheton kusetus
Abortti. Abortti.
😂👌👌🔥🔥 😂👌👌🔥🔥
paluu matka paluu matka
Korttipelurit Korttipelurit
Timon kikkeli Timon kikkeli
Vielä kerran Vielä kerran
Kikkatuoli Kikkatuoli
Kissa Kissa
Husu ei valkene Husu ei valkene
Natsit ei ole runkkareita Natsit ei ole runkkareita
Habeeb it Habeeb it
Ystävyys on taikaa! :D Tägää kaveri! Ystävyys on taikaa! :D Tägää kaveri!
 469 näyttökertaa, 12 viestiä, 1.78 MB, 1 tiedosto, 23.11.2025 16:34:20
[ + 4 | ]

Mädätystä pikku kakkosessa

[84633] [tiedosto.mp4] [1.78 MB] [426x240] [41.50s] [] []

dinofarmi

 · 

homot

(29)  · 

homosaurukset

 · 

gay

(194)  · 

hapsi_

(99)  · 

homorexit

 · 

homosaatio

(60)  · 

homostelu

(15)  · 

homoilu.on.sairaus

23.11.2025 17:03:35
#727933 [+5] Piilota Suosittele

Ööh?
Kaks urosdinoa haaveilee jälkikasvusta lasten animaatiossa ?

Eipä ihme, että niinkin moni asia on sekaisin nykyään.

23.11.2025 17:12:17
#727934 [+5] Piilota Suosittele

Tämä on tietoista madätystä.. miksi nämä idiootit haluaa aivopestä lapsia, eikö niillä ole omia pilattavaksi? jättäisivät toisten lapset rauhaan tältä groomaukselta.

23.11.2025 17:28:52
#727936 [+5] Piilota Suosittele

>>727934 Ehkä nekin jossakin kohtaa huomas, että saman sukupuolen pari
lisääntyy huonosti, joten aloitettiin lapsiin kohdistuva käännytys
mahdollisimman nuorista alkaen.

Ikävä kahtoa facesta jenkkien puolelta, missä 10 vuotias poikatransu catwalkilla.
Ikäänkuin vanhemmilla ei olisi ollut 110% rooli tuossa paskassa.

Ja jokavälissä muistavat vääntää, että ei he kohdista lapsiin yhtään mitään.
ikäänkuin se ei olisi silminähtävää että juurikin lapsille tuota paskaa pumpataan vartavasten.

Tämä animaatio on itsessään jo hyvä osoitus siitä, että 3-6 vuotialle halutaan normalisoida tämä.

[ 12 viestiä | ]