lakkovahti lakkovahti
tomb-stonen krapula aamut tomb-stonen krapula aamut
husu hussein valehtelee husu hussein valehtelee
vähän paukkuu vähän paukkuu
nyt on ollu isot nyt on ollu isot
hellästi takaovea koputtaa hellästi takaovea koputtaa
treeniä treeniä
Kiinalaista ruokaa Kiinalaista ruokaa
kamelilla burgeriin kamelilla burgeriin
Lasnamäe Kassituba :D Lasnamäe Kassituba :D
Räppäri Räppäri
Handjob Handjob
Rauhan uskonto taas vauhdissa Rauhan uskonto taas vauhdissa
Teki tempun Teki tempun
zombie apocalypse zombie apocalypse
iesse kesärannas iesse kesärannas
kiina kooste kiina kooste
Tissit Tissit
Seuraavaksi esittelen teille Luolastolaisen Seuraavaksi esittelen teille Luolastolaisen
Selfie Selfie
rauhan uskonto rauhan uskonto
Ulkoilemassa Ulkoilemassa
Koiran seikkailut Koiran seikkailut
Pylly Pylly
 627 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.7 MB, 5 tiedostoa, 18.09.2025 01:28:50
[ + 7 - | ]
👑 Katsotuin 18.09.2025.

Negroidit

[83135] [tiedosto_1.png] [0.24 MB] [595x1123] [] []
tiedosto_1.png
[83134] [tiedosto_2.jpg] [0.14 MB] [1419x521] [] []
tiedosto_2.jpg
[83133] [tiedosto_3.jpg] [0.23 MB] [825x1600] [] []
tiedosto_3.jpg
[83132] [tiedosto_4.jpg] [0.06 MB] [643x900] [] []
tiedosto_4.jpg
[83131] [tiedosto_5.png] [0.03 MB] [608x368] [] []
tiedosto_5.png

neekeri

(1397)  · 

sdp

(558)
18.09.2025 05:40:58
#717704 [+-] Piilota Suosittele

Puolueiden kannatus vieraskielisten keskuudessa.
Otanta 1200, joista 550 vastasi puoluekannatukseen.
Virhemarginaali koko sakista 4.5%

18.09.2025 16:07:03
#717752 [+5] Piilota Suosittele

Taitaa olla 3kk lomat aika harvinaisia. Ja viel siivoja :D Oikee osaajien osaaja :D
Ton ekan twiitin on pakko olla sarkasmia. Onhan?

18.09.2025 20:14:38
#717805 [+3] Piilota Suosittele

>>717752
Vuorenpäällä on helevetin hauskoja twiittejä. Välillä saa nauraa jo ääneen. Toinen hyvä on Keijo Kaarisade. Aivan loistavaa settiä :D Kerran se kirjotti Husun Sanomiin mielipidekirjoituksen vassarifemakkona missä se selitti aivan sekavia ja kehu sateenkaarimuslimeita ja ties mitä. Sehän meni läpi ja puoli nettiä alko heti kyseleen siltä, että oliko tää taas sun Keijotus? Ootti päivän pari ja myönti niin johan riemu repes.

Hesari kuuli siitä jälkikäteen ja ne poisti sen "mielipidekirjotuksen" netistä ja rupes uliseen, että heitä on johdettu harhaan ja huijattu pahuus mielessä!! Mutta se aivan seinähullu kirjoitus oli kuitenkin HS:n mielestä niin vitun hyvä, woke ja progressiivinen, että julkasivat sen ja olivat oikein ylpeitä siitä :D :D

18.09.2025 20:30:36
#717814 [+-] Piilota Suosittele

>>717776
Kumpaan ei 😩

>>717805
Mjoo keijolta oon nähny kyl iha hyvää settii. Toi twiitti on kyllä sellanen että joku oikeesti varmasti ajattelee noin... Toisaalta sarkasmihan siinä haissoo.

18.09.2025 21:07:39
#717820 [+2] Piilota Suosittele

>>717814
Vuorenpää on lakiäijä pohjoisesta ja sillä on konsulttifirma keikkavelotuksia varten. Aina ku se kirjottaa jotakin Lakipalvelu Signum Oy:stä niin on aika kaivaa popparit esiin kommentteja lukiessa. Saattaa vaikka sanoa jotain, että hän erottaa jokaisen Signumin työntekijän joka maksaa ammattiliittomaksuja. Jumalauta, että jokku vetää herneen nokkaan, rupee kaiveleen sen omistaman firman tietoja ja ulisee menemään että sä rikot lakia vitun homoperse :D

https://x.com/MikkoVuorenpaa

[ 12 viestiä | ]