Paras piirre toisessa ihmisessä? Paras piirre toisessa ihmisessä?
On vain yksi! On vain yksi!
Vihreät arvot Vihreät arvot
pettymys pettymys
Keravalaisen gambian reissu Keravalaisen gambian reissu
Stunt: credit card Stunt: credit card
Ylpeitä jälkikasvustaan Ylpeitä jälkikasvustaan
Jokeri apu Jokeri apu
Hauska neekeri Hauska neekeri
ihana nainen ihana nainen
Hehe Hehe
Cyberpunk Cyberpunk
Voi vihreä 🤪 Voi vihreä 🤪
Varaluukku X - Valunaamio Varaluukku X - Valunaamio
Taloustieteilijä Tuomas Malinen kertoo EU-paketista Taloustieteilijä Tuomas Malinen kertoo EU-paketista
windowssi afrikkalaisille windowssi afrikkalaisille
Sopsy Sopsy
ilmaa vatsassa ilmaa vatsassa
Halla-aho Halla-aho
ei suju ihan niinku eurooppalaisilla.. ei suju ihan niinku eurooppalaisilla..
"Hups olinpa kömpelö kun hakkasin lapseni hengiltä" "Hups olinpa kömpelö kun hakkasin lapseni hengiltä"
nimi kooste nimi kooste
Sattuisko kellään olemaan joditabletteja? Sattuisko kellään olemaan joditabletteja?
Cyberpunk 2077 Cyberpunk 2077
 628 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.7 MB, 5 tiedostoa, 18.09.2025 01:28:50
[ + 7 - | ]
👑 Katsotuin 18.09.2025.

Negroidit

[83135] [tiedosto_1.png] [0.24 MB] [595x1123] [] []
tiedosto_1.png
[83134] [tiedosto_2.jpg] [0.14 MB] [1419x521] [] []
tiedosto_2.jpg
[83133] [tiedosto_3.jpg] [0.23 MB] [825x1600] [] []
tiedosto_3.jpg
[83132] [tiedosto_4.jpg] [0.06 MB] [643x900] [] []
tiedosto_4.jpg
[83131] [tiedosto_5.png] [0.03 MB] [608x368] [] []
tiedosto_5.png

neekeri

(1397)  · 

sdp

(558)
18.09.2025 05:40:58
#717704 [+-] Piilota Suosittele

Puolueiden kannatus vieraskielisten keskuudessa.
Otanta 1200, joista 550 vastasi puoluekannatukseen.
Virhemarginaali koko sakista 4.5%

18.09.2025 16:07:03
#717752 [+5] Piilota Suosittele

Taitaa olla 3kk lomat aika harvinaisia. Ja viel siivoja :D Oikee osaajien osaaja :D
Ton ekan twiitin on pakko olla sarkasmia. Onhan?

18.09.2025 20:14:38
#717805 [+3] Piilota Suosittele

>>717752
Vuorenpäällä on helevetin hauskoja twiittejä. Välillä saa nauraa jo ääneen. Toinen hyvä on Keijo Kaarisade. Aivan loistavaa settiä :D Kerran se kirjotti Husun Sanomiin mielipidekirjoituksen vassarifemakkona missä se selitti aivan sekavia ja kehu sateenkaarimuslimeita ja ties mitä. Sehän meni läpi ja puoli nettiä alko heti kyseleen siltä, että oliko tää taas sun Keijotus? Ootti päivän pari ja myönti niin johan riemu repes.

Hesari kuuli siitä jälkikäteen ja ne poisti sen "mielipidekirjotuksen" netistä ja rupes uliseen, että heitä on johdettu harhaan ja huijattu pahuus mielessä!! Mutta se aivan seinähullu kirjoitus oli kuitenkin HS:n mielestä niin vitun hyvä, woke ja progressiivinen, että julkasivat sen ja olivat oikein ylpeitä siitä :D :D

18.09.2025 20:30:36
#717814 [+-] Piilota Suosittele

>>717776
Kumpaan ei 😩

>>717805
Mjoo keijolta oon nähny kyl iha hyvää settii. Toi twiitti on kyllä sellanen että joku oikeesti varmasti ajattelee noin... Toisaalta sarkasmihan siinä haissoo.

18.09.2025 21:07:39
#717820 [+2] Piilota Suosittele

>>717814
Vuorenpää on lakiäijä pohjoisesta ja sillä on konsulttifirma keikkavelotuksia varten. Aina ku se kirjottaa jotakin Lakipalvelu Signum Oy:stä niin on aika kaivaa popparit esiin kommentteja lukiessa. Saattaa vaikka sanoa jotain, että hän erottaa jokaisen Signumin työntekijän joka maksaa ammattiliittomaksuja. Jumalauta, että jokku vetää herneen nokkaan, rupee kaiveleen sen omistaman firman tietoja ja ulisee menemään että sä rikot lakia vitun homoperse :D

https://x.com/MikkoVuorenpaa

[ 12 viestiä | ]