Henkilökultti? Ei meillä demareissa ainakaan.. Henkilökultti? Ei meillä demareissa ainakaan..
Miksi? Miksi?
HEHEhe :D HEHEhe :D
puhallettu villa puhallettu villa
perc perc
suuri johtaja suuri johtaja
batnigga batnigga
Tietääkö kukaan mitä madot/toukat maskeissa ovat? Tietääkö kukaan mitä madot/toukat maskeissa ovat?
Mit vit Mit vit
Neekeri Neekeri
10 shots 10 shots
jihadi apu jihadi apu
Kissan päivät Kissan päivät
läksytystä läksytystä
siviilisaatiot siviilisaatiot
Hengi hyvä, gundo gova :-D Hengi hyvä, gundo gova :-D
mmm... pekonia mmm... pekonia
Spoon lifehack Spoon lifehack
Kun mäkkäri tuli suomeen Kun mäkkäri tuli suomeen
ei ollut ensimmäinen kerta ei ollut ensimmäinen kerta
I've Been Waiting for You Tyrone I've Been Waiting for You Tyrone
Tardigrade Inferno Tardigrade Inferno
Juovutusjuomat Juovutusjuomat
soviet tyrone soviet tyrone
 493 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.65 MB, 1 tiedosto, 21.07.2025 14:42:23
[ + 2 | ]

pikku remppaa

[81917] [aaf5578e14889574.mp4] [2.65 MB] [576x1024] [21.27s] [] []

21.07.2025 20:48:24
#707697 [+1] Piilota Suosittele

>>707688 Ei tuo ole, kuin julkisivu elementti, joka ei lähtökohtaisesti
ole kantava seinä. Näkee tuosta harjaterästen sivutuen vähyydestäkin, että
raskasta taakkaa ei ole suunniteltu kestämään.

Mutta en silti oikein usko, että tuolla toimenpiteellä on suunnitelleen insinöörin
hyväksyntää.

21.07.2025 22:25:32
#707760 [+-] Piilota Suosittele

>>707697 Kyllä tuossakin luulisi olevan painoa päällä jonkin verran, joten siinä ei ole tarvinut rakentamisvaiheessa käydä kaksistakaan mokaa, että joku paikka pettää.

21.07.2025 23:22:19
#707775 [+-] Piilota Suosittele

>>707760 Huomaat, että seinä loppuu tuohon ns. parvekkeen
lattiaan/alapuolen seinän yläreunaan. Siellä on takana varsinainen pilari/lattia elementti
johon tämä julkisivuelementti on kiinnitetty omista hakasistaan/kiinnikkeistää, jotka on yleensä valettu
umpeen ennenkuin siihen puotetaan uutta päälle.

Väittäsin, että tuon vahvemman keskipalan takana menee sitten kantava pilari/seinä.
Piikkaavan ukon takana näkyy oletettavasti
varsinainen kantava pilari kerrostalon nurkassa.

Suunnittelijasta kiinni, että miten kyseinen rakennelma on oikeasti toteutettu,
mutta noin karkea oma arvio, jolle jätän silti mahdollisuuden olla päin vittua.

T: Elementtityöntekijä joka tekee tuntitöinä pilareita ja naapurihallissa
tehdään noita seiniä.

[ 6 viestiä | ]