>>41062 ite tykkään kotipizzasta koska siellä on yleensä tosi tasalaatuista pizzaa, täytteet maistuu tuoreelle eikä sille että ne on istunu koko päivän jossain huoneenlämpösessä laatikossa, eikä niiden pizzoissa yleensä ole muitakaan sivumakuja, myöskin noi monsteripizzat on hyviä. Vähän kalliimpaa siellä ehkä on mut palanutta en oo ikinä saanu.
[
9 viestiä
|
]
⭰
Behmoleluja
lamaantui kaasuista
200 channels, nothing but cats >:3
saippuakuplia
kissamatto
rouva, teille ei tarjoilla enää
So comfortable :3
unikeko
Patty-cake, patty-cake... :3
*huoh* Olipahan reissu...
Kissojen bileet
Meet The Amazing Acro-Cats, an all-cat circus troupe