;________; ;________;
Gondola Scarboroughin markkinoilla Gondola Scarboroughin markkinoilla
vähän rimputusta vähän rimputusta
pakko ottaa pakko ottaa
Kenway on kummitus Kenway on kummitus
Ryöstö Ryöstö
;________; ;________;
Luolamiehen telkkari/lämmitin Luolamiehen telkkari/lämmitin
Tänään tarjolla Euroopassa Tänään tarjolla Euroopassa
uroista uroin uroista uroin
Luolaston vaikutus Luolaston vaikutus
laitilan mämmi laitilan mämmi
Wifi nopeammaksi Wifi nopeammaksi
Kisse nauttii vedestä Kisse nauttii vedestä
On ne kasvaneet On ne kasvaneet
on sillä munaa on sillä munaa
suomi mannerheim suomi mannerheim
kyllä te tiedätte mikä kyllä te tiedätte mikä
Sabaton - Kingdom Come: Deliverance - Manowar cover version Sabaton - Kingdom Come: Deliverance - Manowar cover version
näin aistin näin aistin
Turppia harmittaa Turppia harmittaa
Mikkinukke Mikkinukke
Raksuja Raksuja
Hämmennys Hämmennys
 912 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 23.03.2018 16:53:57
[ + 6 | ]

Mikä maksaa? >:3

[9489] [21373210_1462403287186208_1712486933604597760_n.jpg] [0.05 MB] [629x629] [] []
21373210_1462403287186208_1712486933604597760_n.jpg

kissa

(5203)  · 

ikkuna

(104)  · 

börh

(1047)  · 

pizza

(167)  · 

tilaus

(10)
23.03.2018 17:11:01
#41062 [+-] Piilota Suosittele

perkeleen kotipizza toi palaneen pizzan. yleensä otan pizzan lähipizzeriasta mutta päätin kokeilla kotipizzaa. ylihinnoilteltua palanutta kökköö.

25.03.2018 12:33:55
#41478 [+-] Piilota Suosittele

>>41062 ite tykkään kotipizzasta koska siellä on yleensä tosi tasalaatuista pizzaa, täytteet maistuu tuoreelle eikä sille että ne on istunu koko päivän jossain huoneenlämpösessä laatikossa, eikä niiden pizzoissa yleensä ole muitakaan sivumakuja, myöskin noi monsteripizzat on hyviä. Vähän kalliimpaa siellä ehkä on mut palanutta en oo ikinä saanu.

[ 9 viestiä | ]