Tintti Tintti
Vakavaa asiaa. Vakavaa asiaa.
Se pieni ero Se pieni ero
Jiri Keronen Jiri Keronen
Huume kisse Huume kisse
Repomies Repomies
Tahdotko tämän päättämään asioistasi? Tahdotko tämän päättämään asioistasi?
Alko Alko
Korruptoitunut poliisivaltuutettu Korruptoitunut poliisivaltuutettu
suvi teräsniskan uusi kampaus suvi teräsniskan uusi kampaus
Kalanhajua kuitenkin Kalanhajua kuitenkin
Mitä tapahtui ruumiskonteille? Mitä tapahtui ruumiskonteille?
Joko nyt vuoden jälkeen hallituskin tajuaisi asiat? Joko nyt vuoden jälkeen hallituskin tajuaisi asiat?
Jekku.. Jekku..
extra sinappi extra sinappi
Hesa Hesa
Maailman ihanin valtio Maailman ihanin valtio
red bull red bull
evegreen evegreen
Mikki kurkkuun Mikki kurkkuun
Sorto Sorto
Enemmän parempaa suvaitsevaisuutta Enemmän parempaa suvaitsevaisuutta
väärä koriste väärä koriste
kannatus kannatus
 612 näyttökertaa, 6 viestiä, 7.61 MB, 1 tiedosto, 17.06.2025 20:38:29
[ + 1 | ]

autonkorjausta

[81358] [50c8279bca67c57e.mp4] [7.61 MB] [764x1252] [15.13s] [] []

auto

(729)  · 

ruoste

(11)
17.06.2025 21:20:00
#703030 [+3] Piilota Suosittele

Rekisteri kilvestä tehty paikkapala, aikanaan samalla tyylillä paikattiin D-kadetin tai pasconan pohjaa, paikkapaloja leikeltiin säilyke purkeista ja lytistetyistä tölkeistä.

17.06.2025 22:40:54
#703050 [+2] Piilota Suosittele

>>703030 Tuttu oli ostanut ford focuksen(vuosimalli ei tiedossa) halvalla.
Oli just leimattu ja maalipintakin kohtuullinen.

Pesi sitä pihassaan ja erehtyi vannetta harjatessaan nojaamaan polttoainekorkin viereen.
Humpsahti käsi siitä lävitse kyynärpäätä myöten. Hetken ihmeteltyään tutki vahinkoja
ja totesi, että iso reikä on pitänyt olla tuossa, kun oli paikattu
ilmakon pahvitauluilla ja katsastus päivää edeltäneen viikon sanomalehteä
hyväksikäyttäen.

Hyvän pinnan oli kaveri siihen saanut tehtyä pakkelin kanssa ja saanut viellä kalikalillakin
sävyt häivytettyä niin, ettei normaalista auringon polttamasta sitä heti tajunnut.

5/5 häivytys hänenkin mielestään. Harmitti lähinnä, että joutu korjaamaan sen
itse vähän tukevammaksi, että kestää koskeakkin.

17.06.2025 23:55:42
#703059 [+-] Piilota Suosittele

>>703050
Tuollaista tuli tehtyä nuorempana alvariinsa.
Talveksi ostin aina jonkun tonnin räpsyn. Ajelin talven ja keväällä kilo kittiä kylkeen, kilikalia ja helmat mustaksi.
Aina sai omansa pois.
Kesät ajelen edelleen jenkeillä.

18.06.2025 02:26:52
#703076 [+-] Piilota Suosittele

>>703050
Auotoissa ei ole tuollaista kartonki / paperi paikkausta tullut vastaan, mutta tiedän että vuokra asunnon kipsiseinän reikiä on peitetty kartongilla ja kerros maalia päälle tyylisesti, jotta sai takuuvuokran takaisin.

Oli kuulemma soiteltu reilun vuoden päästä perään tyyliin "Tiedätkö tälläisestä asiasta mitään?"

[ 6 viestiä | ]