Japanilainen propagandaelokuva - Momotaron taivaalliset soturit Japanilainen propagandaelokuva - Momotaron taivaalliset soturit
Kola-Börhit Kola-Börhit
Koiranlento Koiranlento
Voitonpäivä Voitonpäivä
Pyöräretki Pyöräretki
siivoushommia siivoushommia
kisse :3 kisse :3
Muigea ilme Muigea ilme
remu remu
BOKKI ZONE ♂ BOKKI ZONE ♂
chili pää chili pää
Vuoristorata Vuoristorata
Rengery Rengery
Neuvostosipuli Neuvostosipuli
Oon todella kipee.. Oon todella kipee..
IOS on sitten vakaa käyttöjärjestelmä IOS on sitten vakaa käyttöjärjestelmä
Jeesus täällä. Oletteko kuulleet hypermuskeli-fetissistä? Jeesus täällä. Oletteko kuulleet hypermuskeli-fetissistä?
Williamsin äijä syöttö Williamsin äijä syöttö
Amerimutt Amerimutt
vvapu :DDD vvapu :DDD
Nyt tuomitsen vain kauniita ihmisiä ;3 Nyt tuomitsen vain kauniita ihmisiä ;3
Surrounded by darkness, yet enfolded in börh t. pallo Surrounded by darkness, yet enfolded in börh t. pallo
Voittajafiilis :3 Voittajafiilis :3
Star Wars - Lightsaber Battle Star Wars - Lightsaber Battle
 484 näyttökertaa, 3 viestiä, 6.58 MB, 1 tiedosto, 13.06.2025 20:42:11
[ + 0 | ]

hyvin asennettu

[81278] [f31fe5be87f13422.mp4] [6.58 MB] [576x1024] [65.20s] [] []

kissa

(5204)  · 

liesituuletin

15.06.2025 17:41:10
#702741 [+-] Piilota Suosittele

Meillä sattui kaksi mustaa kissaa hyvin rauhallista ja oleilevaa mutta kuitenkin hiiret ja muut jyrsijät pitävät pois loisimasta. Yhden kukkaruukun hajotti ainoastaan, napusäkit, ruokapussit yms sai aivan rauhassa olla.
Ajateltiin että alkavat vanhoja olla että otetaan yksi nuorempi kun tarjolla oli, se oli virhe.
Nyt tuo saatanan kusiaivo tuhoaa kaikki napusäkit, ruokapussit yms, kaikki lakit hattuhyllyltä lattialla ja mihin vittuun ikinä keksii mennä, syö kukkia, puree kaikki vitun narut takeista ja mikä taidoista ihanin, aukoo ovet. Sitten kun laitat lukkoon niin vitun kyrpä keksii rämpyttää sitä aamu kolmelta saatana. Että oli likellä kerran että väännän niskat nurin, sais sittenkin vanhat kissat olla rauhassa

15.06.2025 21:58:04
#702775 [+-] Piilota Suosittele

suurimmassa osas oma vika ku pitää tavaroita tolleen eikä yritä estää noita kissoja jos on tvn päällä tms

[ 3 viestiä | ]