Tädin jääkaapin ovi :3 Tädin jääkaapin ovi :3
Mitä helvettiä Jyväskylä? ;D;D Mitä helvettiä Jyväskylä? ;D;D
Psykoosi Iikka vauhdissa Psykoosi Iikka vauhdissa
on niillä kiire jonnekkin on niillä kiire jonnekkin
Tuli sähköpostissa Tuli sähköpostissa
"hyväntekijä" "hyväntekijä"
in Missouri we're white in Missouri we're white
On siellä paskaakin On siellä paskaakin
Näinhän se toimii kun on kolme pullaa uunissa Näinhän se toimii kun on kolme pullaa uunissa
peggo peggo
kiinnostaisko käydä kaupassa kiinnostaisko käydä kaupassa
Korona mummo. Korona mummo.
Kalpafanin aamu jumppa Kalpafanin aamu jumppa
Ey! Wake up mon! Ey! Wake up mon!
vassareilta kaljat pois vassareilta kaljat pois
elämänkoulu elämänkoulu
Kuinka servaat itsesi hetkessä Kuinka servaat itsesi hetkessä
paska ankka2 paska ankka2
Uuno menettää vessapaperinsa Uuno menettää vessapaperinsa
vasemmistolainen pähkinänkuoressa vasemmistolainen pähkinänkuoressa
yön timo heräsi väärällä jalalla yön timo heräsi väärällä jalalla
mlem mlem mlem mlem :3 mlem mlem mlem mlem :3
huora ja koira huora ja koira
doge doge
 665 näyttökertaa, 7 viestiä, 5.95 MB, 1 tiedosto, 29.05.2025 10:51:51
[ + 9 - | ]

Läski kuulee totuuden

[80963] [tiedosto.mp4] [5.95 MB] [426x238] [107.13s] [] []

läski

(489)  · 

yle

(122)  · 

au pairit

 · 

thaimaa

(27)  · 

ihra

(49)  · 

kaloriina

(58)  · 

tonnikeiju

(21)  · 

tanhupallo

(14)  · 

kehopositiivisuus

(68)  · 

säkkituoli

(17)  · 

mätisäkki

(62)  · 

suvakit

(200)  · 

rasva ranja

 · 

hyllymbvyör

(50)
29.05.2025 12:03:56
#700212 [+6] Piilota Suosittele

hän on aiemmin ympäröinyt itsensä ihmisillä jotka sanovat että hänen kehonsa on terve ja että hän on kaunis
nämä ihmiset eivät välitä hänestä

29.05.2025 20:26:23
#700263 [+3] Piilota Suosittele

Hyi helevetti. Jumalauta jos ei läski ite tajua, että lihavuus on vitun epäterveellistä niin sillon on kyllä jo menty parodiahorisontin yli ja kohti ääretöntä.

31.05.2025 12:20:11
#700610 [+-] Piilota Suosittele

Pahasti on suossa, jos ei edes itse tiedosta sitä, että keho voisi olla
terveemmissä mitoissa.

Ei tekisi muutaman kilon kadottaminen itsellekkään yhtään pahaa, mutta
sen sentäs tiedostaa oikein hyvin eikä missään vaiheessa ole tullut mieleenkään,
että valaan mitat olisivat hyväksyttäviä.

Saatanan idiootit, jotka kannustavat näitä posauttamaan pumppunsa ennen nelikymppisiä...

[ 7 viestiä | ]