Te ootte hyödyttömiä kehareita ja te sössitte aina kaiken Te ootte hyödyttömiä kehareita ja te sössitte aina kaiken
Ruoka avun saalis 17.02. Ruoka avun saalis 17.02.
jättipenis jättipenis
Opitaan aakkosia Sabatonin kanssa Opitaan aakkosia Sabatonin kanssa
Apuband Apuband
Olut arvostelu betonii Olut arvostelu betonii
kustaa sanoo turpatukkoo... kustaa sanoo turpatukkoo...
Harry, nää oot runkkari Harry, nää oot runkkari
Verrataanko kummalla on isompi? tirsk hihih Verrataanko kummalla on isompi? tirsk hihih
khamoon khamoon
tenttua biitsillä tenttua biitsillä
Kiihoitti kansanryhmää Kiihoitti kansanryhmää
Jussi laittaa Eeron solmuun Jussi laittaa Eeron solmuun
ruotsin juoma ruotsin juoma
Reittilento pilvessä Reittilento pilvessä
Äijä Äijä
ilmastohätätila ilmastohätätila
Putin vihaa homoja ja transuja! Putin vihaa homoja ja transuja!
Ukrainan presidentti joraa Ukrainan presidentti joraa
Talvinen apu Talvinen apu
Vittu sä oot tyhmä 🤦 Vittu sä oot tyhmä 🤦
Älyn jättiläiset. Älyn jättiläiset.
mee nyt vittuu mee nyt vittuu
Rapunaaman normipäivä Luolastossa Rapunaaman normipäivä Luolastossa
 595 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 12.05.2025 21:58:57
[ + 4 - | ]

Ennen oli kunnollista

[80666] [0.jpg] [0.12 MB] [896x828] [] []
0.jpg

windows

(22)  · 

hakupalkki

 · 

search bar

 · 

tiedosto

 · 

bing

 · 

chad

(40)
12.05.2025 22:34:46
#697411 [+1] Piilota Suosittele

Pitää jotenki saada Bingii käyttäjiä. Varmaa 90% käyttäjistä jotka vahingos menny widows haun kautta.

12.05.2025 23:13:08
#697419 [+-] Piilota Suosittele

No tämä. Sallit indeksoida koko kovalevysi ja silti tulokset vaihtelee aivan mielivaltaisesti jonkun näkymättömän käyttötarkoituksiisi etäisesti liittyvän "hakuprofiilin" mukaan. Pistää hitusen nyppimään kun kone luulee tietävänsä sinua paremmin mitä tarvitset.

15.05.2025 02:46:55
#697770 [+-] Piilota Suosittele

>>697541 Se explorerin hakutoiminto taas on hidastunut järkyttävästi vaikka rauta on parempaa kuin koskaan ja joskus se ei aja itseään loppuun lainkaan.

15.05.2025 22:06:07
#697918 [+-] Piilota Suosittele

>>697418

Tuon takia olen käyttänyt vuosia ja vuosia Total Commanderia. Tänä vuonna rekkasin sen itselleni. 50 euro. Saa asentaa niin moneen koneeseen kun kehtaa. Rekkaamisella ei tule muuta kuin nimi näkyy yläpalkissa ja rekkaamattoman täytyy painaa ohjelman alussa 1-3 numeroa jota se kysyy käynnistyksessä. Toiminta on täysin sama rekkaamattomalla kuin rekatulla.

Wintoosan filemanagerointi on niin hanurista kuin olla ja voi. Aivan sukka.

[ 7 viestiä | ]