Ryyps Ryyps
Älkää menkö Älkää menkö
kalle palander :D kalle palander :D
Mitä menit tekemään?! Mitä menit tekemään?!
Totuus Totuus
Hohhoijakkaa :3 Hohhoijakkaa :3
En venyttele koskaan En venyttele koskaan
savis ja neste savu abelin suuri möhläys :DDDD savis ja neste savu abelin suuri möhläys :DDDD
suosittu burka suosittu burka
Mikko Mikko
Liikaa sytytysnestettä Liikaa sytytysnestettä
Squad liderit kahvitauolla Squad liderit kahvitauolla
Pöytä on katettu Pöytä on katettu
Molemmat jutut aika "..." Molemmat jutut aika "..."
:p :p
Aamupalalla :3 Aamupalalla :3
pat pat
Olen ollut hyvä koira Olen ollut hyvä koira
elämysmatka elämysmatka
kumpi? kumpi?
Muinaisista ajoista Muinaisista ajoista
mmm. mmm.
Rasittava Rasittava
Ilo irti elämästä Ilo irti elämästä
 1 078 näyttökertaa, 7 viestiä, 10 MB, 1 tiedosto, 20.03.2018 17:25:20
[ + 5 | ]

Hautajaismenot

[9336] [Tiibet-hautajaiset.webm] [10 MB] [427x240] [] []

tiibet

 · 

sky burial

 · 

korppikotkat

 · 

hautajaiset

(18)
20.03.2018 19:05:07
#39996 [+-] Piilota Suosittele

Onhan tuo aika hurjaa länsimaalaisen silmin, mutta tässä pitää tehdä ymmärrys-face. Buddhalaisessa perinteessä sielu on jo siirtynyt ruumiista, ja jäljellä on vain tyhjä kuori. Joten miksei annettaisi ruokaa luonnolle?

21.03.2018 14:20:43
#40229 [+-] Piilota Suosittele

Ilmahautaus on harvinainen tapa, mutta ihan kurantti. Ruumis on ruumis, vaikka ruusupuskaan paiskais.

Tiibetissä on käytössä myös ilmahautaus eli taivashautaus, koska maassa ei ole paljoa poltettavaa puutavaraa, ja kivinen vuoristomaasto ei sovellu ruumiiden hautaamiseen maahan. Ilmahautaamisessa ruumis hajotetaan ja annetaan petolintujen syötäväksi. Myös zarathustralaiset harjoittavat tätä tapaa: ruumis sijoitetaan ns. "hiljaisuuden torniin" ja petolintujen annetaan syödä se.

21.03.2018 15:07:35
#40271 [+-] Piilota Suosittele

40084

Mikä tuossa niin outoa? Kyllä mulle passais, että minun raato vietäis mettään elukoitten ruuaksi.

Niin mullekkin, koska olenhan silloin kuollut, mutta eikö tossa ole mielestäsi mitään outoa tai epämielyttävää?

Ei ainakaan kuolleille, mutta onhan toi aika vitun rankkaa katsottavaa.. PIM! Näytän tän mutsille! :D

[ 7 viestiä | ]