Puola hoitaa homman Puola hoitaa homman
jumalauta jumalauta
Simpukat on kommareita Simpukat on kommareita
Vuoren Erakko Vuoren Erakko
Takin' a Ride Takin' a Ride
Se pyörii sittenkin Se pyörii sittenkin
mee ny vittuu sanna marin mee ny vittuu sanna marin
sukkamehut sukkamehut
Maailman paras hallitusohjelma työllistää Maailman paras hallitusohjelma työllistää
Slurpsis Slurpsis
Hävytöntä leveilyä Hävytöntä leveilyä
Heimosenkeimo :D Heimosenkeimo :D
Putsasin näppiksen. Putsasin näppiksen.
Otsa Otsa
Heimosenkeimo puoliltapäivin Heimosenkeimo puoliltapäivin
Jenkeissä iloisia pelihetkiä Jenkeissä iloisia pelihetkiä
Saippuakauppias Saippuakauppias
Kursk Kursk
Jutkujen metkuja Jutkujen metkuja
el classico el classico
Mit vit Mit vit
Ihana nainen Ihana nainen
Valupertin krapula Valupertin krapula
Niksi Niksi
 601 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto, 12.04.2025 16:53:11
[ + 1 | ]

Kaikki on päin helvettiä

[80075] [tiedosto.jpg] [0.32 MB] [1643x1097] [] []
tiedosto.jpg

vaimo

(72)  · 

neekeri

(1402)  · 

vihainen

(44)  · 

surullinen

(19)  · 

hapsi ajaa taksia

14.04.2025 19:42:03
#692323 [+-] Piilota Suosittele

>>692072
btw toi oli haastattelu taksilain uudistuksista, siis näitä viimeisimpiä bernerin tapauksen korjauspaketteja. Nyt enkää taksihelsinki ja oliko fiksutaksi saa enää käyttää aseman/elielinaukion (elinaukion) mikälie taksitolppaa. Oli vaan pakko pätkästä pari lausetta pois :D

[ 5 viestiä | ]