Remmiä perseelle Remmiä perseelle
Sauronin kämmi Sauronin kämmi
armeija ruuat armeija ruuat
Itä vs länsi Itä vs länsi
Kekkuli luolastossa Kekkuli luolastossa
si penor si penor
This is madness This is madness
Optimaalinen miesvartalo Optimaalinen miesvartalo
Kuinka opettaa olemaan Kuinka opettaa olemaan
Ampiaiset arkkitehteina Ampiaiset arkkitehteina
senkin penis senkin penis
Verrataanko kummalla on isompi? tirsk hihih Verrataanko kummalla on isompi? tirsk hihih
ruotsin juoma ruotsin juoma
Jack Black Tinda Durdles Jack Black Tinda Durdles
Kioskilla Kioskilla
Kuva kullista Kuva kullista
Venäjän fiilikset Venäjän fiilikset
muista ottaa muista ottaa
Vapauttakaa sotasankari Ratko Mladic! Vapauttakaa sotasankari Ratko Mladic!
Jussi Jussi
kävele köyhä kävele köyhä
Ryssä Ryssä
Timmi viisikymppinen. Timmi viisikymppinen.
Huulimeikkitutoriaali <3 Huulimeikkitutoriaali <3
 586 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.12 MB, 1 tiedosto, 11.04.2025 18:47:42
[ + 4 | ]

lentskaripoliisi

[80057] [4d6f1f7feb0105ad.mp4] [3.12 MB] [352x640] [34.55s] [] []

homo

(632)  · 

laiska

(16)  · 

lentokone

(101)
11.04.2025 20:11:13
#691811 [+2] Piilota Suosittele

Jos niillä ei saa olla asetta, niin kyllä 150-300 ihmistä pistää pari puukkojunkkaria kuriin, paitsi jenkit ja 9/11.

11.04.2025 20:49:34
#691835 [+-] Piilota Suosittele

Jotenkin tunne, että tuo hippi oikein ymmärrä pariakaan asiaa maailmasta.
Toisaalta olishan se oikeasti hauska nähdä, mitä tapahtuu jos oikeasti
rupeaa lennolla ryttyilemään.

14.04.2025 23:50:51 | 23:51:46
#692441 [+-] Piilota Suosittele

>>692438
Periaatteellisia ongelmia. Illassa menee tai meni helposti satasia eikä se ollut niin paha juttu, mutta tuollainen rahankiskominen on. No sinä varmaan urakoinesi tiedät rahankiskomisesta ja huonosta palvelusta.

En usko että osaat edes säästää vitun apina, kaikki vaan meneen mitä löytyy niin voi larpata päivän rikasta.

15.04.2025 02:31:36
#692520 [+-] Piilota Suosittele

>>692446
larppaat yritysjohtajaa

En larppaa, en ole minkään sortin yritysjohtaja. Sinua vaan vituttaa kun olen varakkaampi, mutta en leveile asialla.

Aika vitun tyhjää leveillä jollain "köyhien ongelmia" tällä vitun sivustolla varsinkin. Kukaan ei ota sitä edes ilkeytenä vaikka siksi sen tarkoitat, ja siksi arvon herra, lienette melkoinen mulkku ihan reaalielämässäkin.

25.04.2025 22:48:23
#694962 [+1] Piilota Suosittele

>>691811
Ennen 911 oli oletuksena et kaapparit haluaa lentää jonnekki kauas ja ehkä tehdä tilin siinä samalla.
911 iskut torneihin ja Pentagoniin ja kun niistä tuli siihen yhteen koneseen tieto niin tappelivat ihan perkeleesti ettei sillä lennetä mihinkään vaikka tiesivät itte kuolevansa samalla. Tippu tikkana pellolle se.

[ 11 viestiä | ]