Nykyhallitus Nykyhallitus
Hiekkaneekerit hieman yliedustettuna Hiekkaneekerit hieman yliedustettuna
Me tahtoa sharia! Me tahtoa sharia!
Poikuuden menetys osa 3 Poikuuden menetys osa 3
john scatman john scatman
Bidenin syy Bidenin syy
Soup Soup
Unfinished game Unfinished game
Media valehtelee tässäkin uutisessa koko otsikon voimin Media valehtelee tässäkin uutisessa koko otsikon voimin
Ryssä jakaa salaliittoteoriaa Ryssä jakaa salaliittoteoriaa
Tomaatti-chorizo-papukeitto Tomaatti-chorizo-papukeitto
Miko Mallikas ja ystävä Itävallasta Miko Mallikas ja ystävä Itävallasta
ihana nainen2 ihana nainen2
Ihana nainen Ihana nainen
Helevetin UPS Helevetin UPS
Unleash the Beast Within Unleash the Beast Within
Se mikä ei tapa.. Se mikä ei tapa..
Tatskaesittely Tatskaesittely
soti et mä oon valkone :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( soti et mä oon valkone :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Ocean Bar Ocean Bar
Ikellä jäänyt lääkärileikit päälle Ikellä jäänyt lääkärileikit päälle
mitä sanoit minulle mitä sanoit minulle
ihana nainen ihana nainen
Teemunaattori Teemunaattori
 846 näyttökertaa, 13 viestiä, 2.01 MB, 9 tiedostoa, 19.03.2018 05:53:27
[ + 4 | ]

Goodguy Cat

[9284] [9SIj35h.jpg] [0.34 MB] [1920x1080] [] []
9SIj35h.jpg
[9283] [a8135fa4b0829a9767011dcd0992ebdc79fa9f5f8a43309014ee8fa59b6bbcbb] [0.09 MB] [625x569] [] []
a8135fa4b0829a9767011dcd0992ebdc79fa9f5f8a43309014ee8fa59b6bbcbb
[9282] [aBUdp18.jpg] [0.17 MB] [628x846] [] []
aBUdp18.jpg
[9281] [good-guy-cat-91828.jpg] [0.11 MB] [499x659] [] []
good-guy-cat-91828.jpg
[9280] [good-guy-cat_o_390946.jpg] [0.15 MB] [640x581] [] []
good-guy-cat_o_390946.jpg
[9279] [good-guy-cat_o_445153.jpg] [0.05 MB] [577x576] [] []
good-guy-cat_o_445153.jpg
[9278] [images.jpg] [0.09 MB] [394x394] [] []
images.jpg
[9277] [w5ZPGSW.jpg] [0.75 MB] [2475x1912] [] []
w5ZPGSW.jpg
[9276] [ogood-guy-greg-now-in-cat-form_o_220245.jpg] [0.27 MB] [640x492] [] []
ogood-guy-greg-now-in-cat-form_o_220245.jpg

kissa

(5207)  · 

mukava

 · 

reilu

 · 

hyvä

(43)  · 

jäbä

(9)
19.03.2018 12:19:39 | 12:19:51
#39456 [+-] Piilota Suosittele

En ehkä laittaisi piilolinssikoteloa turkkiin, mutta olenkin allerginen ;___; :3

syö levinneet nappulat ensin

t. ei kukaan kissa ikinä missään ;3

19.03.2018 12:30:42 | 12:31:21
#39462 [+-] Piilota Suosittele

>>39459

Joskus talloo, mutta ei yleensä. Kerran vain ollut varsinaista harmia. Oli peli kesken ja pomppasin yhtäkkiä työpöydälle kun mortti löysi windows-napin.

Ja joo... nappulat syödään aina lattialta viimeisenä... :3

19.03.2018 21:20:43 | 21:21:53
#39659 [+-] Piilota Suosittele

>>39657

Kuule, pitäiskö sun lyhentää niitä kulmakarvoja vähän? ;_; *repsiskopsisbörh* :333

En ole nyt varma että mitä kuvan pitäisi viestiä ;3 Toisaalta kirjekuorelle näyttää olevan käyttöä koska et ole heittänyt sitä pois, mutta toisaalta se on vielä noin ehjä... Veikkaan kuitenkin että kirjekuori on käytössä, Mortti taisi kerrasta oppia että ei kannata palastella sitä eikä ainakaan syödä ;3

19.03.2018 21:25:43 | 21:25:51
#39661 [+-] Piilota Suosittele

>>39659

Käyttöä odottamassa ovat nuo muut kolme samassa kasassa. Tämä yksi ottaa börhentelyt vastaan kun Mortilla on hinkua poksautella kellottamisen ohessa. :33

[ 13 viestiä | ]