seksiaddikti seksiaddikti
ei koskea :F ei koskea :F
Helikopterimies Helikopterimies
luovutan luovutan
Im not in pain. Im not in pain.
tuuletin hitler tuuletin hitler
Tweety Trump Tweety Trump
Anna Abreu Anna Abreu
raikun sparrikaveri raikun sparrikaveri
pyytää ruokaa pyytää ruokaa
Djesus Uncrossed (Director's Cut) - SNL Djesus Uncrossed (Director's Cut) - SNL
Panisin Panisin
Lasten paita Lasten paita
fuck fuck
leif hiiri ja angela ankka leif hiiri ja angela ankka
Young money cash money Young money cash money
Poliisi Poliisi
Darth Vader Darth Vader
Dildokäsi Dildokäsi
Jumalan suunnitelma Jumalan suunnitelma
Todiste börheyden nestemäisestä predilektiosta Todiste börheyden nestemäisestä predilektiosta
Kapinalliset pahapyllyt-kokoelma Kapinalliset pahapyllyt-kokoelma
Jännäjuttuja osa II Jännäjuttuja osa II
vettä vettä
 507 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.84 MB, 1 tiedosto, 26.03.2025 16:17:54
[ + 1 | ]

nippon kazauwa

[79515] [6dcd399916bd1609.jpg] [0.84 MB] [1220x1494] [] []
6dcd399916bd1609.jpg

kiina

(174)  · 

usa

(202)
07.03.2026 14:43:12 | 14:45:08
#741012 [+-] Piilota Suosittele

Niin ? Mikä oli pointti ? Tää on vähän sama asia, miten @nekustaja itkee miksi ei juutalaiset presidentit kuten Trump käy itkumuurilla jossa vierailijoiden halutaan käyttävän kipaa, niin onhan ne nyt Juutalaisia koska ne käytti kipaa pyhällä alueella, jossa niiden haluttiin käyttävän kipaa !

Mutta kun Sauli Niinistyö käytti itkumuurilla kipaaa, siitä ei puhuta. Se oli eri asia, se käytti eri tavalla kipaa. Se kutsuttiin sinne, ei ole mitenkään sama asia että Sauli Niinistö käytti itkumuurilla kipaa. Ei se ole Juutalainen

Mutta sitäpaitsi! On olemassa kuvia kun Trump käytti itkumuurilla kipaa! Sitäpaitsi! Nekustaja juuri lähettelee medioita jossa Trump käyttää kipaa! Sitäpaitsi se sanoi, miksi ei Juutalainen käytti kipaa alueella, jossa vierailijoiden halutaan käyttävän kipaa? Sitäpaitsi! Sitäpaitsi! Sitäpaitsi!

Mut Niinistö käytti kipaa mut siitä ei saa puhua, se oli eri asia

Mut sitäpaitsi Trump käytti kipaa alueella jossa niiden haluttiin käyttävän kipaa yhyy !

[ 11 viestiä | ]