Guess what I did ;3 Guess what I did ;3
Bensa-aseman vessan käyttöohje (tulosta ja aseta!) Bensa-aseman vessan käyttöohje (tulosta ja aseta!)
Amerikan poliisit Amerikan poliisit
Halpaa sälää oli aikoinaan Halpaa sälää oli aikoinaan
Huumon kertoi hyvän vitsin :3 Huumon kertoi hyvän vitsin :3
The Great Chimp Heist The Great Chimp Heist
Venäjän Itämerenlaivasto Venäjän Itämerenlaivasto
MacGuver, vol 2, osa 1 MacGuver, vol 2, osa 1
On tämä saatana kasvumaa On tämä saatana kasvumaa
Peilikuva Kobbefjordvannet Peilikuva Kobbefjordvannet
"Mitäs tuolla tapahtuu... Ja mitäs siinä kuvailet?" &a "Mitäs tuolla tapahtuu... Ja mitäs siinä kuvailet?" &a
Maailman kiltein mies Maailman kiltein mies
Reportaasia Florence-myrskystä Reportaasia Florence-myrskystä
Mustille piikki Mustille piikki
Squish Squish
jesse1 jesse1
Peilikuva Peilikuva
Nokka Nokka
sinne meni sinne meni
Persekuvia pilluämmä Persekuvia pilluämmä
Maailma muuttuu Maailma muuttuu
Vaimo tykkää jaffasta Vaimo tykkää jaffasta
kielipuu kielipuu
Huippu ystävä Huippu ystävä
 641 näyttökertaa, 5 viestiä, 16.61 MB, 1 tiedosto, 24.03.2025 13:55:00
[ + 1 - | ]

allah tulee ja rakastaa

[79439] [10f39d9363e94924.mp4] [16.61 MB] [720x1034] [33.30s] [] []

allah

(57)  · 

islam

(207)  · 

neekeri

(1397)  · 

ulos

(17)  · 

kulttuurin rikkaus

(16)  · 

rikastettu

(5)  · 

hiekkaneekeri

(48)  · 

17-vuotias

 · 

mamu

(210)  · 

maahantunkeutuja

(28)  · 

vihreät

(423)  · 

de gröna

(124)  · 

sdp

(558)  · 

demarit

(141)  · 

blm

(180)  · 

vihervassarit

(92)  · 

vasemmistoliitto

(122)  · 

suvakit

(200)  · 

vihreä unelma

(10)  · 

sharia

(47)  · 

paskanahka

(148)  · 

kuraturpa

(14)  · 

vuohennussija

(19)  · 

ahmed al-raiskhar

(33)
24.03.2025 17:15:24
#688586 [+6] Piilota Suosittele

Mikä tässä on ihmeellistä? ai niin suvakit ei tätä tajua ellei sitä naamaan hierota kokoajan.. heh ja silti kieltävät tämän väistämättömän tapahtumisen :)

24.03.2025 23:45:02
#688659 [+3] Piilota Suosittele

Ei vihreät usko/ymmärrä vaikka natiivi kaveri sen kertos niille useamman kerran
selkokielellä. On tuo jo valitettavasti nähty jokapuolella eurooppaa.
Päättämään päästyään ekana lähtee pridehommat joka saattaisi olla herätys
näille, mutta siinäkohtaa peli on jo menetetty jokatapauksessa.

25.03.2025 06:11:21 | 06:12:42
#688706 [+2] Piilota Suosittele

Ei muslimeista tuu euroopassa ykkösuskontoa. Nyt ku niitä on jo ihan vitusti liikaa niin "natsipuolueet", mukaan lukien Tanskan demarit, alkaa tajuun ettei tää toimi. Ählämit muutenki harrastaa terrorismia ympäri eurooppaa niin tässä menee vielä kymmenkunta vuotta niin rupee kuolemanpartiot kiertelemään hävittämässä rättipäitä ympäri eurooppaa ja kun kansa tukee niitä niin siinä on viimeistenki vihervassareiden ruvettava hyväksyyn, että ne on tuhonneet koko euroopan.

Ku puhdistus lähtee käyntiin niin sillon ei mutiaisilla tai niiden faneilla oo piilopaikkaa. Toki ne voi koittaa yön turvin vaeltaa takas Irakiin tai mihin vittuun vaan, mutta niitä jahdataan ympäri vuorokauden eikä niille anneta minkäänlaista armoa. Näin on ennustuksessa kerrottu.

[ 5 viestiä | ]