Tisuli Tisuli
aamuvirkku naapuri aamuvirkku naapuri
Vidun joni Vidun joni
Sauli Niinistön sotapuhe Sauli Niinistön sotapuhe
Kiinalainen jokeri Kiinalainen jokeri
Valavuori Valavuori
ICE Agentti ICE Agentti
Muinainen suomalainen joululaulu Muinainen suomalainen joululaulu
et haukkaa et haukkaa
Lakritsia Lakritsia
Kakkua Kakkua
salainen agentti salainen agentti
hyvää joulua hyvää joulua
Kalevi Härvä Kalevi Härvä
MySQL vs MariaDB MySQL vs MariaDB
elän vaaraallisesti elän vaaraallisesti
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
näin lähtee ottoautomaatti näin lähtee ottoautomaatti
Kaikki kiva kielletään >:3 Kaikki kiva kielletään >:3
Ihana nainen Ihana nainen
kyllä sillä ajaa vielä kyllä sillä ajaa vielä
Ihana nainen Ihana nainen
Kerran saanut Kerran saanut
 1 021 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.97 MB, 1 tiedosto, 08.03.2025 18:30:59
[ + 8 - | ]

Pylly

[78896] [ae9OrZQ_460sv.mp4] [0.97 MB] [460x816] [11.95s] [] []

09.03.2025 01:42:08
#685428 [+-] Piilota Suosittele

>>685422
Niin veikkaan kans, ei mies saa tollasta pyllyä kuin harvoin, tai tollasta pyllyä itselleen ilman kirurgiaa, tai yleensäkään pillua kuin ehkä kerran kuussa ellet ole, ja hän ole teini ja halua 10 kertaa päivässä.

09.03.2025 02:04:20 | 02:04:42
#685433 [+-] Piilota Suosittele

>>685428 Taisit täyttää 40. Iskikö keski-iän kriisi? Kyllä se siitä; kun elät tähän ikään, sitä jo enemmän odottaa, kuin pelkää kuolemaa.
Tuossa vaiheessa muuten kannattaa alkaa siistimään nettihistoriaansa ja pornokansioita, ne turtumuksen tunteet kädessä ja rintaa pistävät närästykset tulee lisääntymään ja yksi niistä on se varoittamatta iskevä ei-väärä hälytys.
Toivottavasti sitä ehtii siirtää edes vähän kokemuksen suomaa viisauttaan lapsenlapsiin, ennen kuin se viimeinen aamu koittaa.

09.03.2025 02:35:59
#685441 [+-] Piilota Suosittele

>>685433
En mä niin vanha roska ole, tein just 10 raskasta sarjaa, lepään vähän, ja teen vielä toiset. PFF, 40 🙃 Ehkä se koittaa ensivuonna ellen kuole sitä ennen.

09.03.2025 05:20:21
#685510 [+-] Piilota Suosittele

>>685448
omalla kehonpainolla niin ettette telo itseänne

Siksi en ole nostellut kuin lelupainoja (20-80kg) kolmeen päivään. Liian kännissä, liian suuri riski loukkaantua kun eteen tuotiin 20kg 😭

>>685453
43

[ 11 viestiä | ]