Mihinkäs tää pannaan? Mihinkäs tää pannaan?
Sä oot nolannu ittes Sä oot nolannu ittes
Perjantai 13 Perjantai  13
Downbeat Downbeat
Kumpi on parempi? Kumpi on parempi?
Metsänpeikko Metsänpeikko
suurpedon metsästystä suurpedon metsästystä
Kirjoitusvirhe lol Kirjoitusvirhe lol
Grand Theft Auto: Pihlajakatu Grand Theft Auto: Pihlajakatu
Vittu mitä paskaa :DDD Vittu mitä paskaa :DDD
:) :)
Ruokapöydässä Ruokapöydässä
junes lokka junes lokka
Mega Drive - Flawless Mega Drive - Flawless
Soitahan kelloa ( ͡° ͜ʖ ͡°) Soitahan kelloa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
HK:n Sininen Tulevaisuus HK:n Sininen Tulevaisuus
Missähän tää menee nykyään ? Missähän tää menee nykyään ?
Ei jaksa keksiä otsikoita 63 Ei jaksa keksiä otsikoita 63
Ostaisin Ostaisin
vitun monitori vitun monitori
Jatkuvaa huumoria Jatkuvaa huumoria
Varuste joka pitäisi olla kaikissa peileissä valmiina Varuste joka pitäisi olla kaikissa peileissä valmiina
4 yhden hinnalla 4 yhden hinnalla
totta koska netissä totta koska netissä
 480 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.46 MB, 1 tiedosto, 08.03.2025 06:29:52
[ + 1 | ]

nyt loppu skeittaus

[78885] [ead0e1ceb5b59f00.mp4] [1.46 MB] [576x1024] [12.50s] [] []

skeittiparkki

08.03.2025 14:43:46
#685240 [+-] Piilota Suosittele

Joku kyllästyny kolisteluun ja laittanu sähköliimalla kulmarautaa kii. Kallista hommaa ku aattelee tuon tavaran hintaa.
Kolistelijoille rälläkkä käteen ja vartissa saa taas jatkaa leikkimistä.

08.03.2025 23:21:26
#685374 [+-] Piilota Suosittele

>>685240
Entisenä kulman parhaana gayttarina nuo eivät olisi este vaan jopa hauska lisä 13-15 -vuotiaalle hapselle_

Ja onks toi kommentoija Snoop Dogg?

[ 2 viestiä | ]