Kuvakommentti22 Kuvakommentti22
Huutista Huutista
Poikuuden menetys osa 3 Poikuuden menetys osa 3
blondilla hyvät tissit blondilla hyvät tissit
Typeryksille, eli vassareille faktaa. Typeryksille, eli vassareille faktaa.
Lääketeollisuus tekee vain paalua Lääketeollisuus tekee vain paalua
tallahasseessahallat tallahasseessahallat
Mainos Mainos
Kreikka estää paskan valumisen Kreikka estää paskan valumisen
Naiset ennen 1 Naiset ennen 1
Kummeli Kummeli
Surunlinen apina :( Surunlinen apina :(
Norsu Norsu
Kisse Kisse
Leipämiliisi Leipämiliisi
hitto hitto
Paini on homojen hommaa. Paini on homojen hommaa.
**Varoitus herkille - Parodia** **Varoitus herkille - Parodia**
Muutama kuva 19. Muutama kuva 19.
homm3 homm3
Vuoden lehtikuva Vuoden lehtikuva
Ikeadåsh Ikeadåsh
My Dog My Dog
Värähtelee viruksen pois Värähtelee viruksen pois
 509 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto, 06.03.2025 02:17:36
[ + 1 | ]

tuninkia

[78809] [tuninkia.png] [0.47 MB] [640x467] [] []
tuninkia.png

tuning

(7)  · 

amis

(36)  · 

pakoputki

(20)
06.03.2025 03:47:02
#684812 [+-] Piilota Suosittele

Oi ollut hirmuinen vaiva laittaa se pöräytteleen tuosta siimavirityksestä ne sauhut.. Liikenteessä joskus valoissa talvella kiinnittää huomion, kun autoista ihan modaamatta vain toisesta putkesta tulee vesihöyry ja savu.

06.03.2025 18:53:09
#684886 [+1] Piilota Suosittele

>>684812 Amiksen aikana pari luokkakaveria kävi näyttämässä vanhaa
halliautoa 700 000km ajettua transportteria katsastuksessa.
Inssi laitto testerin putkeen ja polki kaasua. Ihmetteli, että
ompas muuten helevetin hyvät arvot tämänikäsessä ja ajetussa.

Jätkät koittaa pitää naamaa näkkärillä kun oli laittanut testerin
koristeputkeen ja auton oma putki varmaan vuoti/puhalsi sinne senverran
paineella, että anto lukemat.

Narinaa iskarista, mutta tuli leima. Halliopettaja ihmetteli, että
miten se meni läpi ilman, että autopuolella olisivat
puliveivanneet päästöt kuten siihenasti.

06.03.2025 22:23:53
#684928 [+1] Piilota Suosittele

>>684812
Kävin tänään Ruottissa. Sieltä takas tullessa ohituskaistalla körötteli joku amisauto nippanappa satasta yrittäessään ohi toista nippanappa satasta köröttelevää. Vilikuttelin vähän valoja niin löytihän se amisnisti sen kaasunki. Saatanallinen pölypilivi jäi jäläkeen ja kärryssä haisi kuollu rotta seuraavat 20 kilsaa. Piti ihan varalta pysähtyä huoltiksen parkkiin kattoon, että palaako mun auto vai mikä on hätänä. Kaiken lisäks vielä se nistihomosatanistipaska lähti heti seuraavasta rampista ylös.

Kyllä se on niin, että amiksen palkka on kuolema.

[ 5 viestiä | ]