rebmember the 666 milion :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((( rebmember the 666 milion :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
lassie lassie
Valupertin ylennys Valupertin ylennys
Saarikko Saarikko
vihreiden puoluekokous vihreiden puoluekokous
Mainos Mainos
Kissu ja ilmapallot Kissu ja ilmapallot
ei saatana ei saatana
mariinistö mariinistö
Apustaja saunoo Apustaja saunoo
Vasemmisto Vasemmisto
hienompi ilmapallo hienompi ilmapallo
aivan aluksi aivan aluksi
sex bacon company sex bacon company
NUUH NUUH
Pärssisen muistolle Pärssisen muistolle
isis isis
Koululainen Koululainen
Pieni luistinrata roihupellossa Pieni luistinrata roihupellossa
Jou mata mou uhuh jou jou kill da whitey Jou mata mou uhuh jou jou kill da whitey
venäläinen pingviini venäläinen pingviini
Muistakaa mitä on vihapuhe! Muistakaa mitä on vihapuhe!
Kirjolohilaatikko Kirjolohilaatikko
Sanna ja Jeesus. Sanna ja Jeesus.
 466 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.91 MB, 1 tiedosto, 02.03.2025 01:17:27
[ + 0 | ]

nuke

[78634] [nuke.png] [1.91 MB] [800x1027] [] []
nuke.png

nuke

 · 

paineaalto

02.03.2025 01:50:54
#683834 [+-] Piilota Suosittele

Ryssä siellä on vaan räjäyttänyt ne kolme pommia jotka vielä toimivat omiin siiloihinsa.

Kuka oikeasti uskoo, että venäjällä juuri sitä enempää on huollettuja pommeja edes sukellusveneissä? Niiden huolto maksaa älyttömästi joka vuosi, paljon enemmän kuin Ukrainan sota jos niitä olisi valmiina "edes" tuhat.

Ja kuka uskoo, että näistä tuhannesta ei olisi myyty joka vuosi löpöä pois kun se pitäisi vaihtaa, tai itse ydinkärkiä. Myös tritiumilla on markkinansa.

02.03.2025 19:42:23
#683972 [+1] Piilota Suosittele

>>683834 Alusta asti epäillyt, että eivät todellisuudessa omaa kuin
maksimissaan pari luotettavasti toimivaa ohjusta.
Siellä varmasti siilon komentajia kuumottaa, että tuleeko viestiä
painaa nappia, kun taistelukärki on myyty kauan sitten ja raketin
huoltoihin varatut rahat nussittu huvilan rakennukseen.

03.03.2025 04:19:35 | 04:20:51
#684085 [+1] Piilota Suosittele

>>683972
:D Neuvostoliitto vaikka niin sulkeutunut olikin, sieltä on tullut viestiä että ovat estäneet mitä olen lukenut, eri kerroilla ydinsodan 4 kertaa, 3 varmistettua, eli varmaankin puhutaan kymmenistä kerroista kun nappulanpainajat tiesivät mitä siitä seuraa.

Jenkeistä vastaavaa tietoa ei ole yhtäkään, johtuen ehkä siitä, että heillä oli ja on kehittyneemmät ennakkovaroitusjärjestelmät ja armeijassa tarkka järjestys eikä varmaan paljoakaan varkauksia.

Jenkit testaavat joka vuosi sadoilla raketeilla ja mittauksin, se maksaa niille satoja miljoonia joka kerta + jatkuvat kulut ydinaseiden, ympärysinfran ja ennakkovaroitussysteemien rakentamisesta, miehittämisestä ja huoltamisesta.

03.03.2025 21:19:42
#684194 [+1] Piilota Suosittele

>>684085 Se on jenkeistä tiedossa, että noiden pelkkä ylläpito taitaa maksaa
enemmän kuin suomen koko vuoden valtion budjetti.

Naapurista taas on vähänväliä juttua, miten puolustusbudjetista on käännetty
lukemattomiin taskuihin ja itse rivimies saa vanhasta kylmänsodan varastosta
koinsyömät jalkarätit ja kiinniruostuneen ak:n.
Sotilas sai uudet varusteet, joten homma on paperilla ok.

Tuo sama toistuu varmasti myös ydinaseiden mittakaavassa.

[ 4 viestiä | ]