joistakin tavoista ei pääse eroon joistakin tavoista ei pääse eroon
seko pää transsut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD seko pää transsut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
maskien maski maskien maski
Surutta ipaki tonne Surutta ipaki tonne
Ekumeeninen Jenkka Ekumeeninen Jenkka
Koira Koira
Solitary Experiments - The Edge of Life Solitary Experiments - The Edge of Life
Chill Chill
E-sana E-sana
Kekkonen Kekkonen
janottaako janottaako
Latex Latex
Vihreää siirtymää. Vihreää siirtymää.
tissit tissit
Sami on piilohomo? Sami on piilohomo?
Eipä kestä Eipä kestä
Kivenpyörittäjän kylä - Jalmari Pesosen ja kuoleman keskustelu Kivenpyörittäjän kylä - Jalmari Pesosen ja kuoleman keskustelu
humala humala
Koronapotilaatko yliedustettuina? Tehohoitopaikkojako ei riitä? Koronapotilaatko yliedustettuina? Tehohoitopaikkojako ei riitä?
SEO PETRII SEO PETRII
sauna ja tissit sauna ja tissit
Maat hahmoina Maat hahmoina
Videotyöhakemus Videotyöhakemus
Asiat voi tehdä toisinkin Asiat voi tehdä toisinkin
 626 näyttökertaa, 5 viestiä, 5.18 MB, 1 tiedosto, 13.02.2025 02:40:09
[ + 1 | ]

Kotimaista propagandaa


finnish

(10)  · 

suomi

(394)  · 

armeija

(128)  · 

sota

(192)  · 

nato

(40)  · 

hyökätään norjaan

13.02.2025 03:43:21 | 03:45:32
#680114 [+4] Piilota Suosittele

Feministien versio.



Ja jos ei tuokaan auta niin heiluttelevat avaimiaan. Kyllä ne ryssät viimeistään sillä pakittaa rajan taakse.

13.02.2025 05:25:16
#680129 [+2] Piilota Suosittele

>>680122
Tottakai! Mehän nää kollektiivisesti maksettiin. Ja vaikka tanssifilmin pääpiru vaatikin, että kukaan ei saa levittää tota filmiä missään niin minkäs teet ku tavan tallaaja on sen kustantanut.

13.02.2025 17:02:24
#680206 [+-] Piilota Suosittele

Pitäiskö maiden, joiden armeija perustuu asevelvollisuuteen, saada vähän släckkiä tosta kaavaillusta 3-4% tavoitteesta (9-12 miljardia Suomi/vuosi)?

Se on kuitenkin pakollinen orjatyö jonka käyvät kaikki miehet ja osa naisista paitsi ehkä homot, niin jos siitä maksettaisiin kuten palkka-armeijalle, sehän olisi aivan saatanan kallista... just sayin'

[ 5 viestiä | ]