Ulosotto Ulosotto
Syökää santaa t. Ruby Syökää santaa t. Ruby
Boing Boing :3 Boing Boing :3
Börheää datailua :3 Börheää datailua :3
Tämä kaupunki on liian pieni meille kummallekin >:3 Tämä kaupunki on liian pieni meille kummallekin >:3
Tämä tappaa ravun Tämä tappaa ravun
Tasapainoista 16-vuotissyntymäpäivää Shironeko :3 (8.3.) Tasapainoista 16-vuotissyntymäpäivää Shironeko :3 (8.3.)
Muumipappa, kusipää homo Muumipappa, kusipää homo
R.I.P. R.I.P.
Pääristä :D Pääristä :D
myöhäiset naistenpäivän onnittelut! myöhäiset naistenpäivän onnittelut!
kylmä saatana kylmä saatana
Hämmennys Hämmennys
Arvaa mikä Arvaa mikä
Ärsyttävä pörrääjä >:3 Ärsyttävä pörrääjä >:3
Fever Ray - When I Grow up Fever Ray - When I Grow up
jonnet ei muista jonnet ei muista
Neiiinn! Neiiinn!
muistakaa kuluttaa saatana :--D muistakaa kuluttaa saatana :--D
Tits up Tits up
Frollo on syönyt munia Frollo on syönyt munia
Gorilla tahtoo musiikkia Gorilla tahtoo musiikkia
Kenwayn mana Kenwayn mana
Tilanne hallinnassa :3 Tilanne hallinnassa :3
@-
 896 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 13.03.2018 17:54:04
[ + 4 | ]

Kasvisruoka on aina parempaa

[9036] [Vegan-purkeri.jpg] [0.06 MB] [750x711] [] []
Vegan-purkeri.jpg

vegan

(11)  · 

burger

(36)  · 

jimbo

(13)  · 

hamppu

(7)  · 

kannabis

(55)
14.03.2018 02:33:08 | 02:39:20
#37656 [+-] Piilota Suosittele

Kerran tunkenu kolan avulla häpinäpaniikissa vähän yli kympin vielä tuota dänkimpää tavaraa kitusiin.
Ei tullu sanktioita mut oli mielenkiintoinen yö putkassa.
Bonarina eka kerta ku lähtee putkasta eikä krapulasta tietoakaan.
Jos haluatte dramatisoinnin tilanteesta niin katsokaa Cheech ; Chongin 'up on smoke' se kohtaus missä Cheech kysyy "Am I driving okay?" ja Chong kattelee ympärilleen ja toteaa "I think we're parked man.."

05.06.2020 20:56:58
#351085 [+-] Piilota Suosittele

ilonpilaajana voin kuitenkin valaista sen verran, että ihmisen ruuansulatus hyödyntää thc:tä todella todella huonosti, ja siksi juurikin syötävät versiot ovat jotain, jossa voidaan hyödyntää vaikkapa cannabutteria, jota on keitetty tovi jos toinenkin.

[ 6 viestiä | ]