hyi v*ttu hyi v*ttu
Död Död
Tissit Tissit
koira koira
Pieni moka Pieni moka
tein vain kissajutun :3 tein vain kissajutun :3
saadanan balvoja saadanan balvoja
Rakkaat naapurit Rakkaat naapurit
Ryybs Ryybs
kusinen katti kusinen katti
sipsejä kiitos :3 sipsejä kiitos :3
Savage 💪 Savage 💪
olen petetty <:3 olen petetty <:3
pärisee pärisee
On tämä saatanan työmaa On tämä saatanan työmaa
Ostin uusimman Geforcen Ostin uusimman Geforcen
frendit melkein frendit melkein
triggered triggered
<3 <3 <3 (2) <3 <3 <3 (2)
Hieno mies Hieno mies
25 litraa puhdasta rakkautta 25 litraa puhdasta rakkautta
kaatoi ikkunan kaatoi ikkunan
Kuntoutumassa Kuntoutumassa
iltasatu iltasatu
 601 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.23 MB, 1 tiedosto, 26.01.2025 17:59:20
[ + 7 | ]

Keilataas noi tosta kumoon

[77398] [tiedosto.jpg] [0.23 MB] [1290x1572] [] []
tiedosto.jpg

jutkut

(25)  · 

neekerit

(111)  · 

keilaus

(10)
26.01.2025 20:40:41 | 20:41:10
#676316 [+3] Piilota Suosittele

Syyriasta tulee sakkia mutta entäs Gazasta? Niitä saatanoita ei sais enää päästää yhtään mihinkään, ja mitä vittua me otetaan vastaan jotain vitun hiekka- ja savanni-ihmisiä, apinoita ja muuta kun ihan naapurissa on ainakin Lähi-Idässä paljon rikkaampia valtioita kuin Suomi joissa on paljon enempi samanlainen kulttuuri myös ja kieli kanssa yleensä.

27.01.2025 00:58:22
#676393 [+1] Piilota Suosittele

>>676328
Ei kun ne alkoivat heti terrorisoida, ne halutaan pitää aidattuina JA IHAN SYYSTÄ! Mutta mikseivät nämä rikkaat naapurivaltiot ota sitten pakolaisia mm. Syyriasta tai Irakista?

KOSKA HE EIVÄT OLE SAATANAN TYHMIÄ KUTEN NYKYHALLITUS VAIKKA SIELLÄ ON KOKOOMUS JA PERSUT!!! MITÄ VITTUA!?

Ja sitten tulee vielä vassarihallitus pilaamaan talouden 😇👼🏾 seuraavaksi, VOI SAATANAN SAATANA!

[ 6 viestiä | ]