Spurdo :D Spurdo :D
ES on paras :D ja pulla :DD ES on paras :D ja pulla :DD
Roadhouse Roadhouse
kauppisen pete kauppisen pete
Hole in one Hole in one
Ikiliikkuja Ikiliikkuja
Ny rillataan Ny rillataan
Niin niin Niin niin
Prkl Prkl
pöhinä-äijä pöhinä-äijä
Tonnikalaburgeri ilman leipää ja pieni maito :3 Tonnikalaburgeri ilman leipää ja pieni maito :3
Tervetuloa kerhoon Tervetuloa kerhoon
Man of culture Man of culture
This is fine This is fine
Sonja Sonja
Uusinta lakumuotia Uusinta lakumuotia
PEW PEW ! PEW PEW !
Raakoja ovat Raakoja ovat
hahaha hahaha
aku ankka sarjis: pludon hitleristinen puolue aku ankka sarjis: pludon hitleristinen puolue
resisposse resisposse
Kovis Kovis
alttaasseen siitä :D alttaasseen siitä :D
taputus taputus
 494 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 18.01.2025 01:22:42
[ + 0 | ]

älä unohda

[77075] [e458fb9a89b83b25.jpg] [0.06 MB] [1080x1074] [] []
e458fb9a89b83b25.jpg

kaljat

 · 

pakastimessa

 · 

jäätyy

18.01.2025 01:45:28
#673985 [+3] Piilota Suosittele

Ei ikinä ole unohtunut kaljaa, tai rommia pakkaseen, mutta noin 16 vuotta sitten oli vitutus maximus kun löysin takakontista sinne unohtuneet 72 purkkia karhua ja joka ikinen oli revennyt nahoistaan kun viikon aikana oli ulkona ollut pakkasta -25 / -29 astetta.

18.01.2025 03:19:23
#674011 [+-] Piilota Suosittele

2 tuntia riittää jos 24-päkin laittaa, unohtu minipakastimeen jossa kaikenlisäksi lukee "for ice making only" samaksi aikaa, ja jäähileistä kaljaa sitten.

[ 3 viestiä | ]