valloittaja valloittaja
antiikki kassakaappi antiikki kassakaappi
Korona Korona
I did nothing wrong! :3 I did nothing wrong! :3
Korona leivät Korona leivät
kotona kivaa kotona kivaa
staying alive staying alive
Karanteeni Karanteeni
Ammattimies ollut asialla Ammattimies ollut asialla
Onksul Boris homma hanskassa Onksul Boris homma hanskassa
Härkähippasilla Härkähippasilla
normi perussuomalainen normi perussuomalainen
Varohan Jimmy! Varohan Jimmy!
Tuli sähköpostissa Tuli sähköpostissa
Baltimore... ja ai niin katsokaa "The Wire" sarja ;) Baltimore... ja ai niin katsokaa "The Wire" sarja ;)
Kappas Kappas
mitä ihmiset tekee mitä ihmiset tekee
sota oli lähellä sota oli lähellä
Tassupistooli pew pew Tassupistooli pew pew
hyvästi hyvästi
Kalpa fani Kalpa fani
on niillä kiire jonnekkin on niillä kiire jonnekkin
Niinistö kommentoi Niinistö kommentoi
Rentouttavaa musiikkia Rentouttavaa musiikkia
 596 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.48 MB, 2 tiedostoa, 15.01.2025 22:01:29
[ + 0 | ]

Pystyiskö tästä tehä arnuido mini koneen, tuuletin

[76995] [1000017092.jpg] [1.9 MB] [1832x4064] [] []
1000017092.jpg
[76994] [1000017094.jpg] [1.57 MB] [1832x4064] [] []
1000017094.jpg

mini

(13)  · 

arnuido

15.01.2025 22:09:35 | 22:11:29
#673421 [+-] Piilota Suosittele

Tossa on sitte konkissa sähköä vielä, jos meinasit avata ja tökkiä sitä meisselillä. Älä ihmettele jos lyö kipinää.

Ja miks johdot on poikkastu?

E:
Ja tääki on yks tapa pilata avioliitto :D

16.01.2025 00:46:24
#673477 [+-] Piilota Suosittele

>>673425
Ai niin hei, älä ohmettele jos sen tuuletin ei pyöri vielä windowssissa. Sit ku pistät pelin päälle ni rasitus kasvaa jollon se lähtee pörräämään. Tämä joissain malleis jotka semipassiiveja

16.01.2025 00:57:08
#673482 [+-] Piilota Suosittele

>>673479
Se voi olla. Ai niin, en tiedä muistutinko mut joissain peleissä näyttiksen kierroksia pitää säätää. Jos mä pelaan ready not not, mun peli kaatuu 2min jälkeen. Pakko laittaa afterburner päälle, vaik se on kellotus-softa niin sieltä voi asettaa kovemmat kierrokset portaittain. Sit toimii aina. Mä en tiedä miks mut joskus default kirrokset ei riitä. Ja siis tämä vain näyttis, poweri osaa kyllä itte

[ 11 viestiä | ]