Kuvakommentti lähdeviitteiden ja loogisen päättelyn tueksi Kuvakommentti lähdeviitteiden ja loogisen päättelyn tueksi
kahvvii kahvvii
Sänkyni alla on luolastolainen! Sänkyni alla on luolastolainen!
Erittäin sopiva Erittäin sopiva
Berlusconin parkkipirkko Berlusconin parkkipirkko
Neulasomena Neulasomena
Nugetit Nugetit
We're doomed. We're doomed.
Kinkku karkas Kinkku karkas
no miksipä vitussa ei? no miksipä vitussa ei?
Hymyhuulet Hymyhuulet
Taas tämmönen suvakki-rajakki-parodinen vastakkainasettelukuva Taas tämmönen suvakki-rajakki-parodinen vastakkainasettelukuva
Catschester Catschester
Mars mars Mars mars
First world problems First world problems
Idolini Idolini
Kunnon tykki Kunnon tykki
Hitler ei ole hauska Hitler ei ole hauska
Kalle-sarjakuva Kalle-sarjakuva
Naamioitu sotalaiva Naamioitu sotalaiva
Runkkumatskua Runkkumatskua
historiaa historiaa
Olemme kaikki sairaita Olemme kaikki sairaita
taputus taputus
 591 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.49 MB, 4 tiedostoa, 12.01.2025 23:15:45
[ + 5 | ]

Hitler, loikka, nuoruus, persut

[76916] [tiedosto_1.jpg] [0.08 MB] [1080x664] [] []
tiedosto_1.jpg
[76915] [tiedosto_2.mp4] [0.99 MB] [712x582] [10.87s] [] []
[76914] [tiedosto_3.jpg] [0.21 MB] [720x1195] [] []
tiedosto_3.jpg
[76913] [tiedosto_4.jpg] [0.21 MB] [751x900] [] []
tiedosto_4.jpg

hitler

(349)  · 

loikka

(14)  · 

nuoruus

 · 

persut

(247)
13.01.2025 16:21:12
#672923 [+-] Piilota Suosittele

Ysäri, Jammu-setä oli lasten suurin pelon aihe, kiitos aikuisten pelottelun tuntemattomista namusedistä (toki muumien jääkunigatar / mörkökin kauhistutti).

Huumeista varoiteltiin nuoria, mutta ei kukaan tuntunut tietävän kuin korkeintaan jonkun kaverin kaverin, joka joskus oli poltellut hasaa.

Jostain kioskista sai alle 16 vuotiaatkin haettua tupakkaa (ikäraja oli tuolloin 16v tupakassa).

Ensimmäinen kotitietokone, iddqd, idkfa, idspispopd, idfa, suckmyrocket, iamthelaw, jaa laitetaanpa yöksi ace of basen, tai nylon beatin, tai E-typen uusin albumi latautumaan napsterista cd:lle jotta saadaan jollekkin kaverille myytyä se 20mk:lla ja nauhoitetaan TV1000 keskiyön erotiikka vhs:lle ja myydään sekin jollekkin kaverille 50mk:lla.

Onni oli 21 vaihteinen maastofillari, ei tarvinnut kävellä mihinkään, 15 vuotiaana sain vanhan tunturi tigerin, ei tarvinnut ajaa mitään mopo kortteja.

Juu, kyllä -90 luku oli ihan mukavaa aikaa näin 30 vuotta myöhemmin mietittynä...

14.01.2025 09:29:08
#673083 [+-] Piilota Suosittele

Tossa ilmeisesti vartijan? pitää olla kevyttä tekoa tollaseen stunttiin. Meillä ois kysyntää ninjoille kanssa näitten "kantasuomalaisten" puukkorahtareiden ja neekereiden sekä arabien kanssa. Ja kukas se luolaston nisti oli?

15.01.2025 18:20:41
#673353 [+-] Piilota Suosittele

Menin seiskalle 1990 eli olen todellinen ysäri nuori. 1991 luulin et musiikki olis aina semmoista ku sinä vuonna tykitystä. Tuli kaikkea hyvää koko ajan.
Elämä oli muutenki parempaa silloin. Oli just sopivasti menneen ja uuden välissä.

[ 6 viestiä | ]