Samsung mainos Samsung mainos
lfyyrer22 lfyyrer22
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
telakoituminen äänien kanssa telakoituminen äänien kanssa
kuuma kuuma
Minne se meni? Minne se meni?
olen eriparia :3 olen eriparia :3
Joe Joe
Kesägummit Kesägummit
Panin lasta Panin lasta
400äo meemi 400äo meemi
Palkkapäivä Palkkapäivä
Todellisuus on usein pettymyksellinen Todellisuus on usein pettymyksellinen
Viimeinen kunnioitus Viimeinen kunnioitus
Sotamaalattuna ja ilman Sotamaalattuna ja ilman
Ducktails Ducktails
Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Trumpin uusi kaara Trumpin uusi kaara
Kjeh räh köh Kjeh räh köh
Hurja koneremontti!! Hurja koneremontti!!
gondolan kotoinen kahvihetki gondolan kotoinen kahvihetki
Jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Varmasti varastettu Varmasti varastettu
Lilliputti Lilliputti
 591 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.49 MB, 4 tiedostoa, 12.01.2025 23:15:45
[ + 5 | ]

Hitler, loikka, nuoruus, persut

[76916] [tiedosto_1.jpg] [0.08 MB] [1080x664] [] []
tiedosto_1.jpg
[76915] [tiedosto_2.mp4] [0.99 MB] [712x582] [10.87s] [] []
[76914] [tiedosto_3.jpg] [0.21 MB] [720x1195] [] []
tiedosto_3.jpg
[76913] [tiedosto_4.jpg] [0.21 MB] [751x900] [] []
tiedosto_4.jpg

hitler

(349)  · 

loikka

(14)  · 

nuoruus

 · 

persut

(247)
13.01.2025 16:21:12
#672923 [+-] Piilota Suosittele

Ysäri, Jammu-setä oli lasten suurin pelon aihe, kiitos aikuisten pelottelun tuntemattomista namusedistä (toki muumien jääkunigatar / mörkökin kauhistutti).

Huumeista varoiteltiin nuoria, mutta ei kukaan tuntunut tietävän kuin korkeintaan jonkun kaverin kaverin, joka joskus oli poltellut hasaa.

Jostain kioskista sai alle 16 vuotiaatkin haettua tupakkaa (ikäraja oli tuolloin 16v tupakassa).

Ensimmäinen kotitietokone, iddqd, idkfa, idspispopd, idfa, suckmyrocket, iamthelaw, jaa laitetaanpa yöksi ace of basen, tai nylon beatin, tai E-typen uusin albumi latautumaan napsterista cd:lle jotta saadaan jollekkin kaverille myytyä se 20mk:lla ja nauhoitetaan TV1000 keskiyön erotiikka vhs:lle ja myydään sekin jollekkin kaverille 50mk:lla.

Onni oli 21 vaihteinen maastofillari, ei tarvinnut kävellä mihinkään, 15 vuotiaana sain vanhan tunturi tigerin, ei tarvinnut ajaa mitään mopo kortteja.

Juu, kyllä -90 luku oli ihan mukavaa aikaa näin 30 vuotta myöhemmin mietittynä...

14.01.2025 09:29:08
#673083 [+-] Piilota Suosittele

Tossa ilmeisesti vartijan? pitää olla kevyttä tekoa tollaseen stunttiin. Meillä ois kysyntää ninjoille kanssa näitten "kantasuomalaisten" puukkorahtareiden ja neekereiden sekä arabien kanssa. Ja kukas se luolaston nisti oli?

15.01.2025 18:20:41
#673353 [+-] Piilota Suosittele

Menin seiskalle 1990 eli olen todellinen ysäri nuori. 1991 luulin et musiikki olis aina semmoista ku sinä vuonna tykitystä. Tuli kaikkea hyvää koko ajan.
Elämä oli muutenki parempaa silloin. Oli just sopivasti menneen ja uuden välissä.

[ 6 viestiä | ]