1 1
kovat setit kovat setit
Meri Meri
Oh hi :3 Oh hi :3
Kinosti vitusti Kinosti vitusti
3d-tulostimesta hyötyä? 3d-tulostimesta hyötyä?
Nyt ei vaan keksi enää mitään Nyt ei vaan keksi enää mitään
vihdoinkin vihdoinkin
Wincest Wincest
menopeli menopeli
Weapons of Mass Destruction Weapons of Mass Destruction
antiikkista kyytiä antiikkista kyytiä
Nico nico ni! Nico nico ni!
R.I.P Charles Manson R.I.P Charles Manson
Mikään ei ole muuttunut Mikään ei ole muuttunut
Mainontaa Mainontaa
puuJALKAvitsi GET IT???!!! puuJALKAvitsi GET IT???!!!
M. A. Numminen - Gummidusgaugobudgi M. A. Numminen - Gummidusgaugobudgi
Hyvännäkönen Laku-Petra Hyvännäkönen Laku-Petra
Niin hyvää puujalkaa Niin hyvää puujalkaa
Pińata Pińata
Taiston tuoksintaa Taiston tuoksintaa
HERRA KERSANTTI ASE NUMERO 666 666... HERRA KERSANTTI ASE NUMERO 666 666...
Pokemon Gay Pokemon Gay
 592 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.11 MB, 1 tiedosto, 20.12.2024 01:22:19
[ + 0 | ]

Ostin itelle 55" telkun. Äänet paremmat, ku 5.1 kajareissa

[76012] [1000000426.jpg] [2.11 MB] [4080x3060] [] []
1000000426.jpg

telkkari

(8)  · 

iso

(77)  · 

tietokone

(103)  · 

alennus

(8)
20.12.2024 13:27:37
#667707 [+-] Piilota Suosittele

Nykyää telkuis o iha ok kajarit ei siinä, mutta melkoset saippuapurkit sul ollu jos telkus parempi ku 5.1 :D

[ 9 viestiä | ]